مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز:

رسالت يك مسلمان همان رسالت انبيا خداست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز گفت: رسالت يك مسلمان همان رسالت انبيا خداست و رسالت ديگر پرچم اسلام را برافراشته نگاه‌داشتن و جهاد درراه خدا در مقابل همه آفاتي كه دين را تهديد می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز در یادواره شهدای روستای گندمینه اظهار داشت: روحیه بسیجی و انقلابی یعنی مبارزه درراه دين، اسلام و پرچم لااله‌الاالله است.

وی افزود: "خداوند مال و جان مؤمنین را درازای بهشت خريداري كرده است آن‌هایی كه درراه خدا جهاد می‌کنند و دشمنان دين را می‌کشند و خودشان درراه دين شهيد می‌شوند اين وعده از طرف خداوند كه در تورات و انجيل و قرآن یادشده است. چه كسي باوفاتر از خدا در عهد خود اي اهل ايمان به هم مژده بدهيد در اين معامله، معامله باخداست كه سعادت بزرگي است".

حجت‌الاسلام لرستاني مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز بابیان آیه فوق افزود: رسالت يك مسلمان همان رسالت انبيا خداست و رسالت ديگر پرچم اسلام را برافراشته نگاه‌داشتن و جهاد درراه خدا در مقابل همه آفاتي كه دين را تهديد می‌کند.

وی بیان داشت: بنابراين روحیه بسیجی و انقلابی یعنی مبارزه درراه دين و حفظ دين و اسلام و پرچم لا اله الا الله است.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز گفت: شهدا از جان خود گذشتند، سلحشورانه مبارزه کرده و آمادگی خودشان را برای قطعه‌قطعه شدن درراه خدا اعلام کردند، خداوند هم جان آن‌ها را بعد از سختی‌های فراوان پذیرفت و آلان آن‌ها همه نورانیت خودشان را سخاوتمندانه در معرض بهره‌برداری ما قراردادند و حالا سال‌ها بعد رفتنشان ما را شریک نور خودشان کردند و ما می‌توانیم با شرکت در مجالسی که به یاد آن‌هاست، نورانیت آنان را برای خودمان به ارمغان ببریم، این‌یک سخاوت بی‌نظیری است که شهدا دارند.

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) با آن شهادت باعظمت در کربلا، حماسه بی‌نظیر را آفرید و لحظه‌های آخر وقتی سر بروی سجده گذاشت، از خدا خواست تا همه دوستان او در نور آن حضرت شریک باشند.

حجت‌الاسلام لرستاني بیان داشت: قدرت ملی یعنی قدرت نظامی، اقتصادی و سرمایه اجتماعی؛ قدرت ملی ابعاد مختلف دارد؛ یعنی سرمایه معنوی، انسانی و فرهنگی؛ ما باید همه‌ی این‌ها را ارتقاء بدهیم تا بتوانیم در یک روابط سازنده به اهدافی که داریم برسیم.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز افزود: انقلاب، عظمت، استقلال و امروز سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرزوبوم است، آن‌هایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب، نظام و کشور نموده‌اند؛ شهیدان زنده‌ی ما، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند،

وی افزود: هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس اگر همه‌ی اقشار مردم جامعه ما برای پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس به صحنه نمی‌‌آمدند، نه انقلابی پیروز می‌‌شد و نه در دفاع مقدس می‌‌توانستیم دشمن را از خاک عزیزمان بیرون برانیم.

لرستانی گفت: در دوران انقلاب همه‌ی قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته، بودند، به‌ظاهر همه‌ی قدرت‌های مادی در اختیار آن رژیم بود، اما حضور و ایستادگی مردم، تحمل زندان، شکنجه، صبر و مقاومت آن‌ها به نتیجه رساند.

وی احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز گفت: ان‌شاءالله همه دست‌به‌دست هم می‌‌دهیم، بااتحادو همدلی و همبستگی و تبعیت از فرمان‌ها مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت کشورمان را ادامه دهیم و ایران آبادی می‌‌سازیم که روح شهدای ما ان‌شاءالله از همه‌ی ما راضی باشند و یک تودهنی محکمی بر دهان دشمنان انقلاب بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات