خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر:

لبیک گفتن به فرمان رهبری لبیک گفتن به رسول اکرم (ص) است

امام جمعه شبستر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر تبعیت از رسول اکرم(ص) افزود: امروز لبیک گفتن به فرمان امام خامنه ای لبیک گفتن به رسول اکرم (ص)است و باید این را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۳۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده با تبریک هفته وحدت و تقارن آن با هفته بسیج اظهار کرد: انتظار فرج آخرین حجت الهی تنها با روحیه بسیجی امکان پذیر است و منتظران واقعی با فکر و اندیشه بسیجی خواهند بود.

وی ادامه داد: عملا باید اعلام کنیم با تبعیت از دستورات رهبری مرگ بر آمریکا را با صدای صریح فریاد می کشیم که آمریکا و کل استکبار جهانی لال شوند .

حجت الاسلام محمدزاده گفت: علت اینکه معادلات فکری ترامپ بهم زده شده این است که دیدند توان مقابله در برابر مقاومت اسلامی غزه در دو روز را نداشتند و تمامی استکبار جهانی پی بردند که  در مقابل مقاومت تاب و توانی ندارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد:مسئولان شهرستان باید در خدمت به مردم تلاش کنند و در خصوص مشاغل و ازدواج جوانان برنامه ریزی کنند و مبادا مردم مورد بی حرمتی و بی توجهی از طرف مسئولین قرار گیرند .

حجت الاسلام محمدزاده اضافه کرد: مسئولان باید از نیروهای جوان منطقه حتی در بحث مدیریت ها بیشتر استفاده کنند و وظیفه شان را انجام داده و در حل مشکلات جامعه قدم های موثر بردارند ‌.
خطیب جمعه شبستر خاطرنشان کرد: مردم شبستر در خصوص کنترل قیمت کالا بیشتر گلایه می کنند و بنده هم گلایه دارم و نسبت به شهرهای اطراف و حتی مراکز استان قیمت کالاها در این شهرستان بالا بوده و مسئولین باید دقت و توجه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها