خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

بسیج خاری در چشم استکبار جهانی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: امروز بسیج بعنوان خاری در چشم استکبار جهانی است، تفکر بسیج همواره محرک و موتور پیش برنده انقلاب در توسعه و آبادانی و رفع محرومیت زدایی بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۱۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اندیمشک گفت: انقلاب اسلامی موجودیت ابرقدت های جهان را با مشکل مواجهه کرده با وجود همه توطئه های جهان استکباری هرگز توقف نداشته است

وی گفت: اینکه می بینیم جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده است، نشان از زنده و پویا بودن انقلاب دارد و می بینیم در حال پیشرفت است و با این پیشرفت مرگ تدریجی استکبار را رقم خواهد زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک: جمهوری اسامی چهل سال مورد هجمه آمریکا و همه همدستانش بوده است، در این چهل سال در جمهوری اسلامی چه اتفاقاتی افتاده است؟

وی افزود: جمهوری اسلامی از یک نهال باریک به یک درخت تنومند و پر ثمر تبدیل شذه است و بنا بر بیانات مقام معظم رهبری بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

سرهن احسان کریمپور گفت: جمهوری اسلامی به رغم میل قدرت های استکباری توانسته دل ملت های اسلامی را جذب و توطئه های آمریکا در منطقه را خنثی کند.

وی افزود: بسیج یک نمونه موفق از انسجام مردمی در جهت حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی وخدمت به کشور محسوب می شود و همین ممزیت بسیج است که دشمن را برانگیخته است و آنان سعی می کنند بسیج را ناکار آمد جلوه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: بسیج بعنوان خاری در چشم استکبار جهانی است، تفکر بسیجیب هعمواره محرک و موتور پیش برنده انقلاب در توسعه و آبادانی و رفع محرومیت زدایی بوده است.

وی گفت: بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، دفاع مقدس، سلامت و بهداشت مردم نقش بسیار گسترده‌ای ایفا کرده است، امروزه ما شاهد صدور فرهنگ بسیج به کشور های منطقه علی الخصوص سوریه، لبنان یمن و افغانستان هستیم.

وی افزود: امسال اصلی ترین ماموریت بسیج خدمت به مردم است و شعار محوری سال،بسیج نماد استادگی پیشرفت وحدت و خدمت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها