خبرهای داغ:

برگزاری مراسم غبارروبی از مزار شهدا در آغاجاری بمناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی از برگزاری مراسم غبارروبی از مزارع شهدا در سومین روز هفته بسیج در شهرستان آغاجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

سرهنگ دوم پاسدار جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بمناسبت هفته بسیج در سومین روز این هفته روز پنجشنبه مراسم غبارروبی از مزار شهدا در مکان گلزار شهدا و شهدای گمنام شهرستان آغاجاری برگزار گردید.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: حضور در مکان گلزار شهدا و شهدای گمنام از وظایف مردم هر شهرستان میباشد و بهمین دلیل و بمناسبت هفته بسیج با نهادها و ادارات شهرستانی جهت حضور در مراسم غبارروبی هماهنگی بعمل آمد و با حضور پر شور اقشار مختلف بسیج بر سر مزار شهدا مراسم غبارروبی برگزار گردید.

ایشان گفت: این مراسم با حضور مردم ولایت مدار شهرستان و ادارات به طور با شکوه برگزار گردید و به رسم آئین غبارروبی با گلاب از مزار شهدای عزیز غبارروبی شد و همچنین مراسم پر فیض زیارت عاشورا برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری در پایان از همه شرکت کنندگان در مراسم غبارروبی و احترام نهادن به مقام شهدا تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها