خبرهای داغ:
امام جمعه بخش صیدون:

نتیجه منزوی کردن تفکر بسیجی،بدهکار کردن همیشه ایران به جهان غرب و استکبار جهانی است

خطیب نماز جمعه صیدون گفت:وقتی تفکر بسیجی منزوی شود ایران باید همیشه بدهکار به جهان غرب و استکبار باشد که نمونه اش در سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس به تهران است.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۳۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا بهمنی امام جمعه بخش صیدون در خطبه های عبادی و سیاسی نماز این هفته با تبریک و گرامیداشت روز ۵ آذر سالروز تشکیل مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی ره گفت:رقم خوردن اندیشه بسیجی از عمق تفکر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تبلور آن در ۵ آذر ۵۸، حادثه مهمی بود که آن روز کمتر کسی می توانست عمق تاثیر این تفکر مقدس را در مخیله خود بگنجاند.

وی در ادامه افزود:تصور این که روزی خواهد آمد که روحیه مقاومت و ایستادگی بسیجی از مرزهای ایران به یمن صادر شود و شرایط را برای مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر شجره ملعونه آل سعود فراهم آورد دور از ذهن بود.

 

حاج آقای بهمنی در ادامه بیان داشت:حضرت امام ره فرمود:بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست،باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان بوجود آورد‌.

خطیب نماز جمعه صیدون در ادامه خاطرنشان کرد:فاصله گرفتن برخی سیاست مداران از اصول انقلاب و حرکت خزنده انقلاب زدایی برخی دولت ها موجب شده تا بیش از گذشته تکیه بر مبانی تفکر و عملکرد بسیجی ضرورت پیدا کنیم.

امام جمعه بخش صیدون در پایان گفت:وقتی تفکر بسیجی منزوی شود،ایران باید همیشه بدهکار جهان غرب و استکبار باشد که نمونه بارز این قضیه در سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس به تهران است،سفری که همراه با مطالبات نامشروع و درخواست های نابجا بوده است؛ورود وزیر امور خارجه انگلیس به تهران مقارن با هفتمین ماه خروج آمریکا از برجام است و اگر کسی مطالباتی داشته باشد این ایران است که باید نسبت به انگلیس و اروپا نسبت به عملکردشان در برجام طلبکار باشد اما وقتی تفکر بسیجی را منزوی کنیم می بینیم که آنها طلبکارانه عمل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها