خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

بسیج شاهکار حضرت امام(ره) و معجزه ای ارزشمند است

فرمانده سپاه میانه در جمع صدها نفری مردم و بسیجیان با اشاره به کارکردهای بی شمار و خداپسندانه بسیج، از آن به عنوان درختی تنومند با تفکری سازنده یاد کرد و گفت: بسیج شاهکار حضرت امام(ره) و معجزه ای ارزشمند است.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۷۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی هفته بسیج را یادآور جوانمردی ها و رشادتهای بزرگ مردانی شجاع، شریف، بی ادعا و با عظمت دانست که تمام هستی خود را در راه حفظ و حراست از اسلام و انقلاب فدا کردند.

   وی سازمان بسیج را حافظ تمام قد ارزشهای نظام و اننقلاب دانست و آن را عامل زمینگیر شدن دشمن در فراتر از مرزهای کشور اعلام کرد و افزود: امروز تتفکر بسیجی به الگویی عملی در دنیا تبدیل شده است و کسی که در بسیج حضور می یابد به مثابه حضور در اردوگاه امام حسین(ع) است.

  محمدی وجود سازمان بسیج، مردم همیشه در صحنه و نعمت ولایت را سه عامل اصلی عدم جرات دشمن به رویارویی با کشور در جنگ سخت عنوان کرد و افزود: بصیرت و مقابله با فوذ، و حفظ اتحاد و وحدت در بین مردم و مسئولین نیاز امروز جامعه بوده و و نخواهد گذاشت دستهای پلید استکبار و جهل نظری مکاتب منحرف آنان بر جامعه و حیات طیبه کشور حاکم و مستولی گردد.

  وی با اشاره به دستاوردها و خدمات بی شما بسیج در عرصه های مختلف، بسیج را نعمتی بزرگ، با برکت و مقدس دانست و افزود: وجود شاخصه هایی همچون طهارت باطنی، خدامحوری، تفکر انقلابی، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن، موجب شده است تا سازمان بسیج محبوب قلوب شده و به چنین آوازه، مقام و منزلت دست یابد.

  محمدی در پایان بر ضرورت بصیرت و اتحاد تاکید کرد و افزود: از بین بردن وحدت جامعه، تزریق یاس و ناامیدی در مردم، ناکارآمد ننشان دادنن نظام، ایجاد مشکلات عدیده در کشور، تضعیف توان نظامی و موشکی کشور و تغییر ذائقه فرهنگی خانواده ها و جوانان از جمله مهمترین اهداف دشمن است که فقط با سلاح هوشیاری و بصیرت در کنار ولایت و وحدت می توان با آ مبارزه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها