فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس:

امروز فرهنگ بسیجی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و الگویی برای ملت های دنیا شده است

فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، گفت: امروز فرهنگ بسیجی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و الگویی برای ملت های دنیا شده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۱۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ حسین درویشی فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج , استمرار موفقیت های ایران اسلامی در تمام عرصه ها و زمینه ها را مستلزم ترویج فرهنگ بسیجی دانست و اظهار داشت:امروز فرهنگ بسیجی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته به گونه ای که ملت های دنیا با الگوی گیری از این فرهنگ که تفکری پویا و زنده است برای عزت خویش در مقابل ظلم ایستاده اند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس افزود: بسیج شجره طیبه و نهالی است توسط امام راحل کاشته شد و امروز به نهالی تنومن تبدیل شده و به برکت نظام اسلامی در اوج قرار دارد .
سرهنگ حسین درویشی با بیان این که بسیجیان بندرعباس همانند بسیجیان کشور آماده جانفشانی و ایثارگری در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی هستند اظهارداشت: بسیج فرزند پاک انقلاب و اقتدار بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف در سایه ولایت فقیه و استکبار را به وحشت و هراس انداخته است .

فرمانده ناجیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس در رابطه با تجمع بزرگ بسیجیان بندرعباس در حماسه شکوه پایداری در 5آذر خطاب به بسیجیان گفت: همه می آییم تا بگوییم هنوز بسیج دست قدرت خدا است و امتداد عاشورا و همچنان لشکر مخلص خدا است و بسیجیان به عنوان چشم های بیدار نظام اسلامی اجازه نفوذ به دشمنان را نخواهد داد.

ارسال نظرات