به مناسبت هفته بسیج:

افتتاح سالن ورزشی شهدای فرنق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت:هدف از ساخت سالن های ورزشی ارتقای روحیه، پر کردن اوقات فراغت و تامین سلامت بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۴۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:در این مراسم که عصر امروز با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین .مسئولین .شورای اسلامی دهستان رستاق برگزار گردید، سالن ورزشی شهدای فرنق حوزه مقاومت بسیج شهیدباهنر افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت:هدف از ساخت سالن های ورزشی ارتقای روحیه، پر کردن اوقات فراغت و تامین سلامت بسیجیان است. این سالن ورزشی چند منظوره تنها ویژه بسیجیان نبوده و همه جوانان این دهستان می‌توانند از آن استفاده کنند.

 ایشان درآخرگفت:سالن ورزشی شهدای فرنق در مساحت 450متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه ناحیه خمین ساخته شده است.

سرداررضایی نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی درافتتاح این سالن گفت:پویایی و نشاط در جامعه اسلامی از مسائل و رویکردهای مهمی است که باید از سوی مسئولان دنبال شده و آن را در مسیر درست و صحیح آن هدایت کرد که ورزش یکی از عوامل اصلی این نشاط در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان می‌باشد.

وی افزود: ورزش یک تکلیف است و بر همگان واجب است تا با انجام آن بتوان بستر سلامتی و شادابی را برای خود، خانواده و در ‌‌نهایت برای جامعه فراهم آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار