مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماسال:

هرکس دلش برای انقلاب و نظام مقدس می تپد بسیجی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماسال در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: هرکس که مومن باشد و دلش برای انقلاب و نظام مقدس می تپد بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۷۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماسال در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: هرکس که مومن باشد و دلش برای انقلاب و نظام مقدس می تپد بسیجی است.

حجت السلام والمسلمین علیزاده در سخنرانی خود ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد:هفته بسیج یادآور امام راحل عزیز است که با بصیرت و درایت خود شجره طیبه بسیج را جهت حفظ و صیانت از انقلاب و نظام بنا نهادند و یادآور نیروها و جوانان مومنی است که درراه خدا ودر راه اعتلای اسلام جان خودشان را تقدیم نمودند و در دوران پس از انقلاب و دوران ۸ سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ماسال در ادامه بیان داشت: معنای بسیج فقط منحصر به نیروهای ساماندهی شده در نیروی مقاومت نیست بلکه هر کس که مومن و حزب الهی است و روحیه انقلابی داشته ودلش برای اسلام و انقلاب و نظام می تپد بسیجی است.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: میدان فعالیت بسیج فقط در عرصه رزم آوری و نظامی نیست بلکه میدان فعالیت بسیج در تمامی عرصه هاست در عرصه اقتصادی در عرصه سیاسی در عرصه علمی وسایر عرصه ها ، همانطور که جوانان مومن بسیجی این قابلیت ها و این ظرفیت ها در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب به اثبات رساندند.

انتهای پیام

ارسال نظرات