خبرهای داغ:
کارشناس مسائل خانواده:

علت عمده مشکلات بین زوجین نداشتن درک درست از نیازهاست

کارشناس مسائل خانواده در کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی پایگاه نور شیرآمین با اشاره به بروز برخی مشکلات در خانواده ها گفت: اگر اکنون اختلاف در خانواده ها زیاد است و این اختلافات موجب بروز برخی مشکلات بین زوجین و در نهایت طلاق می شود، نتیجه نداشتن درک درست نیازها و خواسته های زوجین از هم است.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۹۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کریم بابایی با برشمردن نیازهای انسان افزود: انسان دارای سلسله نیازهایی است که این نیازها شامل نیاز به زنده ماندن، عشق ورزیدن و تعلق خاطر، حس کسب قدرت و قدرت طلبی، آزادی خواهی و داشتن تفریح و سرگرمی است که اگر این نیازها از سوی شریک زندگی مورد توجه قرار نگیرد، قطعا موجب بروز مشکلات در خانواده خواهد شد.

وی اضافه کرد :اگر در خانواده مشکلی بین زن و شوهر به وجود آمد، راه حل رفع این مشکل با محبت کردن و رفع کمبودهای عاطفی همدیگر و ارتباط درست قابل حل شدن است.

دکتر بابایی با بیان اینکه  هنگام بروز مشکل در خانواده، همه به دنبال مقصر هستند نه رفع آن، افزود: مقصر اصلی ایجاد مشکل در درجه اول خود فرد است که این مورد کمتر از سوی فرد مورد توجه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام بروز مشکل باید ابتدا به عملکرد خود توجه کنیم و بررسی کنیم که قصور در کدام وظیفه موجب بروز مشکل شده است.

کارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع طلاق و کسب مهارت های زندگی سالم با حضور بانوان در مسجد کوچک دهستان شیرامین آذرشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها