فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم مطرح کرد:

بسیج همیشه در تمام عرصه ها پیشتاز است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم بیان کرد: امروز بسیج، این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۲۷۷۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از جمله برکات مهم انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب بود تا این نیرو‌ها با بهره گیری از روحیه انقلابی و دینی به صیانت از نظام و انقلاب اسلامی بپردازند.

سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد بصیرت و دشمن شناسی را شاخصه نیرو‌های بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجیان در ۴۰ سال انقلاب در در عرصه جنگ سخت خوش درخشیدند و اکنون نیز در جنگ اکبر (مبارزه با نفس) نیز الگو هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه جهاد کبیر نیز پیشتاز بوده اند افزود: مبارزه با کفر، نه گفتن به دشمنان و عدم تبعیت از دشمنان شاخصه مهم و اصلی بسیجیان در تمام ادوار گذشته بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم بیان کرد: امروز بسیج، این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

آزادی نژاد تاکید کرد: بسیج همواره به عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه‌های مهم وجود داشته و در تمام ماموریت‌ها موفق عمل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: امروزه در کشور‌های اسلامی تفکر بسیج، نقش سازنده‌ای ایفا میکند و کشور‌های اسلامی با الگو برداری از این روحیه و تفکر به دنبال تحقق اهداف خود در مبارزه با ظالمان و زورگویان هستند.
ارسال نظرات