مسئول نمایندگی ناحیه امیرالمومنین(ع):

حرکت بسیجی وار در تمام شئونات زندگی موجب گره گشایی مشکلات حاکم بر جامعه می شود

حجت‌الاسلام صابری‌نیا گفت: تفکر اسلام ناب محمدی با هدف نابودی استکبار جهانی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت باید در تشکیلات بسیج نهادینه شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۸۸۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام صابری‌نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) سپاه تهران بزرگ همزمان با فرا رسیدن هفته مبارک بسیج و تقارن آن با ایام ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، طی سخنانی ولادت پیامبر رحمت را موجب روشنایی و نورانیّت انسان ها دانست و با اشاره به نام‌گذاری "هفته‌ی وحدت" توسط امام راحل گفت: فراست و کیاست امام راحل (رضوان ا... علیه) در جهت مقابله با سوءاستفاده‌های دشمنان و استکبار جهانی در مواجهه با عالم تشیع و عالم تسنن، موجب این وحدت شد؛ چرا که دشمنان از نقاط ضعف برای ضربه زدن به دین اسلام استفاده می‌کنند و در حقیقت مذهب را برای ضربه زدن به مذهب به کار می گیرند.

صابری‌نیا، با گریزی به سخنان گهربار رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی ادامه داد: از دیدگاه مقام معظّم رهبری، خط قرمز مسلمانان آن است که با تخریب یکدیگر موجب برآورده شدن خواسته‌ی دشمن نشوند و این امر نشان از آن دارد که ایشان برای دفاع از اسلام عزیز حفظ مشترکات دینی مانند پیامبر، قرآن، قبله و ... را که از اصول اصلی دین است، موجب اتحاد میان این دو مذهب می دانند چرا که این اتحاد موجب پیشبرد اهداف متعالی جامعه اسلامی است.

وی در ادامه از وجود اشتراکات دینی و اعتقادی این دو مذهب سخن به میان آورد و اتّحاد میان این دو را از ضروریّات در دین اسلام خواند.

حجّت‌الاسلام صابری‌نیا نقش وجودی پیامبر اعظم(ص) را الگوی مناسبی برای زندگی امروز مسلمانان و حتّی پیروان ادیان دیگر دانست و با اشاره به درست‌کاری، درست‌پنداری و صداقت آن حضرت قبل و بعد از رسالت شان، وی را الگویی بی بدیل برای سعادت بشری معرفی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امیرالمومنین(ع) با اشاره به تلاقی هفته‌ی وحدت و هفته‌ی بسیج و تبریک این ایام به بسیجیان گرانقدر، این تقارن را میمون و مبارک خواند و افزود: بسیج شجره طیبه ای است که از ابتدای انقلاب اسلامی به دست امام راحل تشکیل شد و برکات و حسنات آن همچنان ادامه دارد.

صابری نیا در پایان بر لزوم الگوپذیری از سلوک پیامبر خدا(ص) تاکید کرد و استمرار حرکت بسیجی وار در تمام شئونات زندگی را موجب گره گشایی مشکلات حاکم بر جامعه دانست.  

ارسال نظرات