فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج در واقع معجزه امام راحل بود

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در دیدار پاسداران و بسیجیان با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در گیلان گفت:بسیج در واقع معجزه امام راحل بود و تا امروز هر پیشرفتی در کشور داشته ایم از طریق بسیج به دست آورده ایم.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۱۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در دیدار پاسداران و بسیجیان با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در گیلان گفت:اصل جلسه امروز ما بسیجیان بیعت با رهبر معظم انقلاب است و ما به همین دلیل در  هفته بسیج به خدمت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان گیلان رسیده ایم تا با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمائیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آثار بسیج در پیشرفت کشور اظهار کرد: بسیج در واقع معجزه امام راحل بود و تا امروز هر پیشرفتی در کشور داشته ایم از طریق بسیج به دست آورده ایم.

سردار عبدالله پور افزود:ما امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی به دنبال مشخص کردن نقش بسیج در سازندگی و آبادانی هستیم.

وی با اشاره به برنامه های سپاه قدس گیلان در راستای محرومیت زدائی تاکید کرد:سپاه قدس گیلان خدمات قابل توجهی را تاکنون در حوزه‌های مختلف به اقشار آسیب‌پذیر و محروم استان ارائه داده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در رابطه با نقش بسیج در زمینه های دفاعی و امنیتی عنوان کرد: در طول جنگ لشکر ما بیشتر از ۱۲ گردان نتوانست ساماندهی کند ولی امروز در همین استان افرادکثیری در بسیج به عنوان یک لشکر خالص برای خدا فعالیت دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات