خبرهای داغ:

کلنگ زنی و افتتاح خانه مددجو در هفته بسیج آغاجاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی از کلنگ زنی و افتتاح دو خانه مدد جوی کمیته امداد به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۶۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری گفت: به حول قوه الهی توانستیم به همت بسیج سازندگی وگروههای جهادی فعال در شهرستان آغاجاری چند طرح سازندگی در راستای محرومیت زدایی در سطح شهرستان آغاجاری به مرحله افتتاح برسانیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در خصوص کیفیت طرح های افتتاح شده تسریح کرد: در این مرحله دوطرح را در دستور کار داشتیم یکی کلنگ زنی و دیگری افتتاحیه خانه مدد جوی کمیته امداد که بمناسبت هفته بسیج افتتاح گردید.

ایشان همچنین در خصوص طرح ها ادامه داد: در طرح کلنگ زنی کمیته امداد نقش معرفی مددجو را به عهده میگیرد و پس از آن پروژه در اختیار بسیج سازندگی ناحیه و توسط گروههای جهادی پیگیری میشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری اظهار کرد: در طرح افتتاح خانه مددجو مقداری از هزینه ساخت از مددجو گرفته میشود و سهم بیشتری از هزینه توسط سپاه و کمیته امداد تامین می شود لازم به ذکر است زیر بنای این طرح ۵۰ متر بود.

ایشان در پایان گفت: این دو طرح با حضور فرماندار محترم شهرستان ،بخشدار ، مسوال کمیته امداد و اداره برق شهرستان در هفته بسیج کلنگ زنی و افتتاح گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها