ناحیه ثارالله خبر داد:

حضور بسیجیان ناحیه ثارالله در همایش شکوه اقتدار بسیج

صبح امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بفرمان امام خمینی (ره) بسیجیان و کار کنان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در همایش شکوه اقتدار بسیج در محل روضه محمدیه (حظیره) حضور بهم رساندند.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۵۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بفرمان امام خمینی (ره) بسیجیان و کار کنان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در همایش شکوه اقتدار بسیج در محل روضه محمدیه (حظیره) حضور بهم رساندند.
حاج‌صادقی نماینده، ولی فقیه درسپاه دراین مراسم به سخنرانی درمورد ویزگی‌ها وشاخصه‌های فرهنگ بسیج به سخنرانی پرداخت.
وی اظهار داشت: دشمنان دنبال این هستند که فرهنگ بسیج را بشکنند، چون بسیج فراگیر است و همه مردم را در برمی‌گیرد؛ چون بسیج سازماندهی‌کننده امت انقلابی است در دفاع از انقلاب و بسیج تجلی قدرت الهی است.
حاج‌صادقی با بیان اینکه اولین چیزی که باید بسیج از آن پاسداری کند، بنیه ایمانی و اعتقادی و ایستادگی است، اظهار داشت: دومین ویژگی بسیج که او را این چنین زیبا کرده است، ویژگی‌های اخلاقی و اخلاص و خدامحوری بسیج و ارزش‌های معنوی و صداقت بسیج است.
وی ادامه داد: بسیج به خود دعوت نمی‌کند، بسیج دنبال نشان دادن خود نبوده است. هر کس دنبال این نبود که خود را نشان دهد، خدا او را نشان می‌دهد. این خصوصیات معنوی بسیج را باید روز به روز تقویت کنیم.
نماینده، ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: از ویژگی‌های دیگر بسیج که او را این چنین در حفظ انقلاب قرار داده، روحیه جهادی و انقلابی بسیج است. روحیه انقلابی و جهادی یعنی سازش‌ناپذیری بر سر اصول، یعنی استقامت یعنی آمادگی جانفشانی در راه خدا چه در دوران جهاد اصغر باشد که دشمن جنگ سخت را انجام می‌دهد و چه در دوران جهاد کبیر باشد که دشمن حمله فرهنگی را آغاز کرده است.
حاج صادقی اظهار داشت: ما وظیفه داریم از فرهنگ بسیجی پاسداری کنیم. ما وظیفه داریم فرهنگ بسیجی را در همه جا تقویت کنیم و نگذاریم این فرهنگ کمرنگ بشود. مسئولین عزیز و مدیران کشور به فرموده: رهبر انقلاب حتی اگر به فکر سازندگی کشور هم هستید از این بسیجی‌ها استفاده کنید که چیزی برای خود نمی‌خواهد.
وی در پایان این ویژگی‌ها وشاخصه‌های بسیج را که فرهنگ بسیجیان در کشور است عامل چهل سالگی انقلاب اسلامی برشمرد.
ارسال نظرات