خبرهای داغ:
معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع:

اولین وظیفه بسیج تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی است

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع گفت: اولین مسئولیت و وظیفه بسیج، تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی و ادامه دادن بسیج و رساندن آن به نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

اولین وظیفه بسیج تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار رضا طلایی نیک  در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان رزن بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه‌ها نشان از بالندگی بسیج دارد.

وی ادامه داد: پیامبر(ص) فرمود برای هرچیزی اساسی وجود دارد و اساس بسیج پیروی از فرامین الهی و برپایی اسلام ناب محمدی است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: بسیج با تبعیت از تعالیم الهی توانسته نیروی پرقدرتی باشد که نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز مثمر ثمر باشد.

وی گفت: امام راحل فرمود مملکت ایران اگر ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون بسیجی نیز داشته باشد، بنابراین نگاه هوشمندانه امام(ره) قدرت دفاعی کشور را افزایش داد.

سردار طلایی نیک ادامه داد: امروز شجره طیبه امام راحل ثمر داده و شاهد آن هستیم که در داخل کشور میلیون‌ها بسیجی وجود دارد.

وی گفت: با وجود تحریم، نیروهای مسلح ما با تفکر بسیجی و کار جهادی تلاش کردند و به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی و دریایی و زمینی رسیدند که اکنون جزو کشورهای برتر در توانمندی‌های نظامی هستیم.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع بیان کرد: همچنین در بیرون از کشور نیز تفکر بسیج رشد کرده است و تشکیل جبهه مقاومت از ثمرات آن است که لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است، کار به جایی رسیده که یک خطای صهیونیست‌ها با ده‌ها موشک  حزب ا... پاسخ داده می‌شود که الگوی آنها بسیج ایران است.

وی با بیان اینکه اولین مسئولیت و وظیفه بسیج، تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی و ادامه دادن بسیج و رساندن آن به نسل‌های آینده است، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید بهترین یاری خدا همان ادامه دادن بسیج است چراکه سعادت و خوشبختی ما در دنیا و آخرت عمل به آرمان‌های بسیج است که همان آرمان‌های اسلام است.

سردار طلایی نیک دومین وظیفه بسیج را آماده بودن آن عنوان کرد و افزود: همانطور که خداوند دستور می‌فرماید هر آنچه در توان دارید برای مقابله با دشمنان جمع کنید؛ بنابراین بسیج برای دفاع همه جانبه اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... باید آمادگی داشته باشد.

وی ادامه داد: سومین وظیفه این است که اگر جایی دشمن وارد شد، نفوذ کرد و توطئه‌ای علیه ما داشت؛ بسیج نباید ساکت بنشیند.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع گفت: دشمن بیشترین توان خود را بر روی نابودی اقتصاد ما قرارداده است، اما به لطف خدا و با جهاد اقتصادی که از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته است این بار نیز دشمن ناامید خواهد شد.

وی افزود: ما یک درصد جمعیت جهان را داریم اما نزدیک به سه درصد امکانات جهان را در اختیار داریم، بنابراین می‌توان با یک برنامه ریزی درست و استفاده بهینه از این امکانات مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات