فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از اقدامات مهم بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی اقدامات مهمی انجام داده و این موارد را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ "مجید سوری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان که در سالن ولایت برگزار شد گفت: امروز بسیج با تأسی از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و همچنین با تبعیت از رهبری، بیش از گذشته آماده ایثارگری و جان‌فشانی است امروز بسیج در همه عرصه‌ها حضور بسیار موفقی دارد و آمادگی روزافزون بسیج سبب شده تا دشمنان مأیوس و دوستان روزبه‌روز امیدوارتر شوند.

 سوری با اشاره به اینکه بسیج به الگویی برای سایر کشورها تبدیل‌شده افزود: امروز افتخار می‌کنیم که این شجره طیبه به الگوی بی‌نظیری برای مستضعفان جهان تبدیل‌شده و در همه‌جا مردم این کشورها با تأسی از بسیج در برابر استکبار و آمریکا، قد علم کرده‌اند.

وی عنوان کرد: بسیج علاوه بر آمادگی رزمی در برابر دشمنان و همه هجمه‌های استکبار، در بخش‌های دیگر اقدامات مؤثری انجام داده به‌طوری‌که در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی اقدامات مهمی انجام داده و این موارد را در دستور کار قرار داده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: بسیج تلاش دارد تا خدمت گسترده را در جامعه نهادینه کند و بسیج بروجرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی این آمادگی را دارد که به کمک سایر دستگاه‌ها بیاید تا بتواند بخشی از مشکلات در این بخش‌ها را حل کند.

وی تصریح کرد: عملکرد بسیجیان سبب شده تا همه محلات و روستاهای محروم طعم شیرین خدمت را بچشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات