به مناسبت هفته بسیج:

همایش اقتدار بسیجیان در بهاباد برگزارشد/ رمز پیروزی بسیج وحدت کلمه و ایستادگی در مقابل دشمنان است

همایش اقتدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج با حضورپرشکوه مردم همیشه در صحنه، بسیجیان ومسئولان در سالن مقبر ه. ملا عبدالله بهابادی بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد  در همایش اقتدار بسیجیان که در سالن مقبره علامه ملاعبدالله بهابادی شهرستان بهاباد برگزار شد با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و بسیج و با بیان اینکه امروز امواج خروشان انقلاب اسلامی و تفکر ناب بسیجی در همه جای دنیا، به عنوان یک موج زنده رو به جلو حضوری افتخاار آفرین دارد و تحقق این امر سبب خشم استبکار جهانی شده است اظهارداشت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است که در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی موفقیت‌های فراوانی داشته است.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد: بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون در تمامی عرصه‌ها به بهترین شکل ممکن در خدمت مردم و اقتدار بیشتر نظام اسلامی بوده است و ما نباید خدمات و جانفشانی‌های بسیجیان را در راستای دفاع از انقلاب اسلامی فراموش کنیم.
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه امروز بسیج به عنوان یک ارزش برای مردم شناخته شده است افزود: پشتیبانی از مستضعفان، استکبارستیزی از شاخصه‌های دیگر بسیج است.
وی با بیان این‌که بسیج به عنوان یک شجره طیبه در سراسر کشور تشکیل شده است، بیان کرد: امروز فرهنگ بسیج را در عراق، لبنان، فلسطین، پاکستان، یمن و بسیاری از کشور‌های دیگر مشاهده می‌کنیم به نحوی که در جریان حزب‌الله لبنان و فلسطین اشغالی، فرهنگ بسیج است که توانسته مقاومت را پیروز میدان قرار دهد.
خطیب جمعه بهاباد با اشاره به اینکه شاهراه رسیدن به اهداف بلند انقلاب، بازگشت به فرهنگ بسیجی و حاکمیت تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها است گفت: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه درمیان نسل جوان، برای حفظ روحیه جهاد، شهادت، ایستادگی و استقامت در برابر سختی‌ها، لازم و ضروری می‌باشد.
وی با بیان اینکه رمز پیروزی بسیج وحدت کلمه و ایستادگی در مقابل دشمنان است، تاکید کرد: در جریان جنگ‌های منطقه و حضور داعش در عراق و سوریه دیدیم که بسیج با تبعیت از فرامین ولایت‌فقیه به پیروزی بزرگ دست یافت.
امام جمعه بهاباد با اشاره به توطئه‌های دشمن برای از بین بردن اتحاد و همدلی در جامعه، گفت: امروز دشمنان و ضدانقلاب به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند لذا مردم و اقشار مختلف جامعه باید بدانند و هوشیار باشند که مشکلات کشور جز در جمهوری اسلامی و به دستان مردم در هیچ کجای دنیا حل‌شدنی نخواهد بود.
ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه امروز شاهد آن هستیم که تفکر بسیجی مرز‌ها را در نوردید ه. است افزود: امروز اگر درعراق حشدالشعبی و در سوریه ارتش مردمی، در لبنان حزب الله و در یمن انصار الله شکل گرفته همه به واسطه همین تفکر بسیجی و همان هسته‌های مقاومتی است که حضرت امام راحل در سال ۶۷ آن را پیش بینی و درخواست کرده بودند.
وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که آمریکا وآل سعود و هم پیمانانشان کودک کشی می‌کنند در یمن فاجعه انسانی درست می‌کنند و امروز وظیفه ما به عنوان یک مسلمان حمایت از این مردم است واین نوید را خواهیم داد که یمن پیروز خواهد شد.
به گزرش خبرگزاری بسیج از بهاباد همایش اقتدار بسیجیان شامگاه امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بسیجیان ومسئولان ادارات ونهاد‌ها وروحانیون وطلاب بسیجی در سالن مقبره علامه ملا عبدالله بهاباد‌ی بهاباد برگزارشد.

ارسال نظرات