خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت هفته مبارک بسیج درمدارس شادگان

نشست بصیرتی سیاسی در روستان جفال از توابع شهرستان شادگان باسخنرانی مسئول عملیات ناحیه پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۶۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛ این نشست دریکی از مدارس روستای جفال باهدف بصیرت افزایی دانش آموزان برگزار شد.

دراین برنامه پاسدار مجدمی مقدم عنوان کرد : دنیای مجازی در مواردی مانع حضور فیزیکی انسانها در محیط های مختلف می شود و به نوعی در وقت و هزینه صرفه جویی می کند، اما متاسفانه در کنار فواید و مزیت های زیاد این فناوری که مهمترین آن دسترسی سریع و آسان به داده ها است ، تخریب ونابودی آهسته و بدون سر و صدای فضای اینترنت اثرات جبران ناپذیری را به همراه می آورد که تا سالها جامعه و خانواده را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

ایشان افزودن: درعصرحاضر که فضای مجازی وشبکه های اجتماعی به ابزاری قدرتمند برای دشمنان تبدیل شده‌ ، باید ایمان وبصیرت خودمان را بالا ببریم ونگذاریم دشمنان، ایمان و اعتقادات خودمان را زیر سوال ببرند و به اهداف شوم خودشان برسند.

وی درپایان اذعان داشت : یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری دغدغه ی غفلت ازفضای مجازی است که می فرمایند من به خاطرنگرانی های فرهنگی شب ها خواب به چشمم نمی آید ولی با بصیرت وایمان خودمان می توانیم این نگرانی را ازرهبر خودمان بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها