رییس ستاد اقامه نماز استان یزد:

بسیجی در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آید/ بسیجی همه جا مقتدر است

حجت الاسلام حبیبیان رییس ستاد اقامه نماز استان یزد در جمع بسیجیان شهرستان مهریز بیان داشت: بسیج و تفکر بسیج آن است که در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آید و از خود ضعف نشان نمی‌دهد و همه جا مقتدر است.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۶۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ حجت الاسلام دکتر حبیبیان گفت: در تمام چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی روحیه و تفکر بسیج محافظ انقلاب بوده و انواع خطرات و فتنه‌ها را با بصیرت و زیر پرچم ولایت بودن دفع نموده است.
حجت الاسلام حبیبیان روحیه و تفکر بسیج را برخاسته از آیات قرآن و روایت اهل بیت خواند و تصریح نمود:آن چه باعث استمرار و بالندگی این نظام و انقلاب خواهد شد همین روحیه و تفکر است و امروز هر پیشرفتی در کشور هست به برکت داشتن همین روحیه استقامت و خودکفایی در بسیج است.
وی ادامه داد: دشمنان به شدت از فرهنگ بسیجی که فرهنگ ایستادگی و کفرستیزی است وحشت دارند و برای حفظ انقلاب اسلامی باید همه افراد زیر پوشش برنامه‌های بسیج قرار گیرند.
فرمانده سپاه ناحیه مهریز در این همایش گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج گرد هم آمدیم تا یاد و خاطره شهدای عزیز را پاس بداریم و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنیم.
علی اصغر سلمانی افزود:برای تبعیت از مقام معظم رهبری و لبیک گفتن به فرمان، ولی امر مسلمین در جهت تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی و آمادگی دفاع همه جانبه از کشور و کیان کشور و دست آورد‌های انقلاب اسلامی این مراسم برگزار شده است.
سلمانی با اشاره به اهمیت بسیج گفت:ما نخواهیم گذاشت انقلاب این کشور و ارزش‌های این کشور به دست نااهلان بیفتد و تاکنون توانسته ایم و بعد هم میتوانیم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی توانمند باشیم.
درپایان این همایش پس از اجرای مراسم سرود و تواشیح، از تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان برتر شهرستان تجلیل شد.
ارسال نظرات