حجت الاسلام پوربابایی درنشست مصون سازی فرهنگی:

مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع انقلاب وبازوی کارآمد، ولی فقیه باشد

پوربابایی:با توجه به تهدیدات پیچیده، هوشمند ومختلف مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف وکارکرد‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی در شرایط فعلی روشن می‌شود که باید به عنوان یک دژ مستحکم در دفاع از اسلام وانقلاب اسلامی که در واقع تولد جدید این دین است باشد.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع کارکنان ناحیه مرکزی یزد درنشست مصون سازی فرهنگی با موضوع (امجلس انقلابی، شاخص‌ها وکارکردها) که در هفته بسیج برگزار گردید گفت:با توجه به تهدیدات پیچیده، هوشمند ومختلف مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف وکارکرد‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی در شرایط فعلی روشن می‌شود که باید به عنوان یک دژ مستحکم در دفاع از اسلام وانقلاب اسلامی که در واقع تولد جدید این دین است باشد.
وی ظهار داشت:هنگامی که در مفاهیم یک مجلس تراز انقلاب اسلامی تامل می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این قوه علاوه برداشتن کارکرد‌های یک پارلمان مطابق با استاندارد‌های عمومی، باید از جنس انقلاب و دارای خصوصیاتی باشد.
وی در ادامه با بیان برخی ازخصوصیات مجلس انقلابی افزود:عصاره ملت بودن، حامل گفتمان حضرت امام (ره) بودن، تکلیف گرا وولایت محور بودن، مردمی وساده زیست بودن، مانع بودن از انحرافات، بصیر واستکبار ستیز بودن ودرآخر بازوی کارآمد نظام ورهبری بودن از مهمترین ویژگی‌های مجلسی از ماهیت انقلاب است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه تصریح نمود: یک مجلس کارآمد در درجه اول نیاز‌های واقعی مردم را به خوبی می‌شناسد ودر درجه دوم با دغدغه ودلسوزی زیاد بدون هیچ گونه وامداری به کانوان‌های قدرت وثروت ویا جریانات سیاسی، قوانیینی راهگشا در حل مشکلات مردم تصویب نماید.
ارسال نظرات