خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

مسئولان خدمت به مردم را افتخار خود بدانند

فرمانده سپاه مراغه در یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور این شهرستان با اشاره به لزوم اهتمام مسئولان در رفع مشکلات جامعه گفت: مسئولان خدمت به مردم را افتخار خود بدانند.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۷۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی  افزود: مسئول باید خود را خدمتگزار جامعه بداند و با تاسی به رهنمودهای رهبری در رفع دغدغه ها و رسیدگی به مطالبات آن ها تلاش کند.
وی با بیان اینکه تحریم های اقتصادی آخرین حربه دشمن است ادامه داد: مسئولان نباید در این وضعیت خطیر جامعه از موضع ضعف صحبت کرده و زمینه ساز یاس و نامایدی شوند.
سامی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز از قدرت دفاعی  بالایی برخوردار بوده و اکنون از هیچ قدرتی هراس نداریم.
وی گفت: دشمن با راهبرد عدم وجود بصیرت در بین برخی مسئولان از این وضعیت نامناسب اقتصادی ناشی از تحریم ها استفاده کرده و مردم را نسبت به کارآمدی نظام اسلامی بدبین می کند.
سامی ادامه داد: اکنون نیز زمان بزن و در رو تمام شده و در برابر تهدیدهای دشمن برخوردهایمان متقابل و خردکننده خواهد بود و زمانی که مردم پای انقلاب ایستاده اند هیچ آسیب به آن نرسیده و موفقیت و پیشرفت در جامعه  روز به روز بیشتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه ایجاد تزلزل در حریم خانواده ها، از جمله حربه های نرم دشمن است اضافه کرد: با توجه به اینکه فرزند سالم در خانواده سالم پرورش می یابد و از این رو، دشمن برنامه ریزی مدونی برای ضربه زدن به حریم خانواده ها را در دستور کار دارد.
سامی اظهارداشت: عدم وجود بصیرت در مردم به ویژه قشر دانشجو، کشاورز، و افراد تلاشگر جامعه، راه نفوذ دشمن بوده و تاکتیک دشمن را نداند، زمینه ساز ضربه خوردن نظام اسلامی مانند خانه نشین شدن حضرت علی (ع) فراهم خواهد شد.
وی افزود: اگر بصیرت باشد، مردم و ملت از حریم و ارزش ها دفاع خواهند کرد، لیکن در صورت عدم وجود آن، ناخودآگاه در صف دشمن قرار خواهیم گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها