خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی مراغه:

بانوان در حوزه های مختلف توسعه جامعه سرآمد هستند

بخشدار مرکزی مراغه در جلسه بانوان توانمند این شهرستان، گفت: بانوان در طول تاریخ در عرصه های مختلف حضور فعال و توانمندی داشتته اند و امروز هم در توسعه جامعه در حوزه های مختلف سرآمد بوده و برایانقلاب و نظام افتخارآفرینی کرده اند.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۱۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حکیمه انتظاری روز پنجشنبه اظهار داشت: حضور فعال بانوان توانمند مراغه در این جشنواره علاوه بر معرفی توانمندی های آنها در حوزه های مختلف، موجب رونق فعالیت های اقتصادی بانوان و زمینه ساز برای حضور فعال آنان در عرصه های مختلف کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، گردشگری و اقتصادی و بازار می شود.
وی با بیان اینکه سربلندی بانوان مراغه ای از مهمترین اهداف حضور آنها در برگزاری این جشنواره است، گفت: برگزاری این جشنواره شروع خوبی برای رشد و توسعه و بالندگی در حوزه بانوان شهرستان است که باید با تلاش و پیگیری برای توسعه همه جانبه آن تلاش شود.
انتظاری اضافه کرد: توانمندسازی بانوان برای حضور در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را باید به فال نیک گرفته و با حمایت تمامی مسئولان از این حضور به توسعه جامعه کمک کنیم.
وی ادامه داد: این جشنواره برنامه ای برای سیب و خشکبار مراغه بوده و با هدف معرفی قابلیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای این بخش برگزار می شود که با حضور فعال بانوان در غرفه های مختلف این جشنواره می توانیم شاهد معرفی بهتر شهرستان باشیم.
وی از تمامی بانوان فعال در شهرستان خواست تا ظرف مدت 2 روز آینده با حضور در مرکز حمایت از سرمایه گذاری شهرستان واقع در فرمانداری مراغه و یا تماس با شماره تلفن های 37253705 – 37253701 جهت حضور در این جشنواره هماهنگی های لازم را انجام دهند.
 جشنواره سیب و خشکبار مراغه 17 آذرماه امسال برگزار می شود اما هنوز مکان دقیق برگزاری این جشنواره یک روزه مشخص نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها