امام‌جمعه بروجرد:

مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی سبب افول آمریکا شد

امام‌جمعه بروجرد گفت:روزبه‌روز شاهد افول آمریکا هستیم و در این راستا مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی با محوریت ایران اسلامی که پرچم‌دار مقاومت اسلامی است سبب افول استکبار خواهد ش
کد خبر: ۹۰۸۴۹۵۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: روزبه‌روز شاهد افول آمریکا هستیم و در این راستا مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی با محوریت ایران اسلامی که پرچم‌دار مقاومت اسلامی است سبب افول استکبار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آمریکا ضعیف شده و تنها در صحبت‌های خود شعار می‌دهد و همچنین خروج دلار از معاملات برخی کشورها نشانه افول آمریکا است.

به گفته وی وزیر امور خارجه باید صحبت‌های خود را در مورد پول‌شویی با مدرک ارائه دهد و درصورتی‌که این موضوع صحت داشته باشد قوه قضائیه پیگیری و بررسی‌های لازم را انجام دهد.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به گرانی‌های بازار و نظارت مسئولان افزود: بسیاری از مردم از گرانی‌های اجناس در بازار ناراضی هستند چراکه گرانی بیداد می‌کند و می‌طلبد که مسئولان در این راستا نظارت جدی و کافی را انجام دهند و گلایه مردم از نظام نیست بلکه از مسئولان و نبود نظارت بر بازار گلایه دارند.

وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم گفت: حضرت معصومه (س) بانوی بزرگی بود که بسیار باتقوا بودند که معصومه لقب این بانوی بزرگ اسلام است که در چنین تاریخی وارد شهر قم شدند.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس افزود: شهید مدرس با همه توان در برابر دشمنان ایستاد و در این راه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات