فرمانده بسیج قرچک:

ورزشکار بسیجی در اوج است چون روح و جسم را با هم پرورش می دهد

خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته بسیج جمعی از ورزشکاران، مربیان و مسئولان هیئات ورزشی با فرمانده بسیج قرچک دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۰۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک در این دیدار با اظهار اینکه استعدادهای امروز ورزش قرچک در استان تهران کم نظیر است، گفت: باید به این استعدادها توجه شود و قدر آنها را بیشتر دانست.

وی افزود: ورزشکاران از احترام بالایی برخوردارند اما ورزشکار بسیجی در اوج است چرا که روح و جسم را با هم پرورش می دهد.

وی با ابراز اینکه ورزشکاران از اثرگذارترین اقشار هر جامعه ای هستند، تصریح کرد: ارزش ها در جامعه باید از سوی ورزشکاران رواج داده شود.

فعالیت ورزشکاران مصداق دفاع در جنگ نرم است

در ادامه رئیس هیئت پرورش اندام قرچک با بیان اینکه حضور در میادین ورزشی همان دفاع در جنگ نرم است، گفت: امروز ورزشکاران هستند که در میادین جهانی پرچم کشور را بالا می برند و برای میهن افتخار کسب می کنند.

وی با اذعان به اینکه اکثر ورزشکاران با اینکه از طبقات ضعیف جامعه هستند، ابراز کرد: آنها عاشقانه و بدون هیچ چشمداشتی برای ورزش کشور کار می کنند، که اگر به جای ورزش برای زندگی شخصی خود وقت گذاشته بودند خیلی داراتر بودند.

قهرمان پاور لیفتینگ آسیا افزود: مربیان ورزش از مقام بالایی برخوردارند، چرا که با زحمت آنان هست که جوان سالم تحویل جامعه می شود.

 

ورزشکار ایرانی؛ ورزشکار ارزشی است

همچنین رئیس هیئت فوتبال قرچک در این نشست اظهار داشت: وقتی نام مبارک آل الله در سینه ورزشکاران ما بعد از قهرمانی در کارزار جهانی نقش می بندد نشان از ارزشی شدن ورزش ما دارد.

ورزش پهلوانی؛ ورزش امر به معروف است

رئیس هیئت ورزش پهلوانی قرچک در بخشی دیگر از این نشست بیان کرد: ورزش های زورخانه ای ورزش امر به معروف و نهی از منکر هستد.

در پایان پیشکسوت تکواندوی قرچک با بیان اینکه، ورزشکاران کم توقع ترین قشر جامعه هستند، گفت: قرچک از ظرفیت بالایی در استعدادهای ورزشی برخوردار است./#

خبرنگار: فرخی

ارسال نظرات