یادواره شهدا، مصداق بارز کار فرهنگی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: یادواره شهدا، مصداق بارز کار فرهنگی است و یادواره شهدا امروز یک ضرورت است و برای این برگزار می‌شود که گذشته خودمان و رشادت و دلاورمردی‌های فرزندانمان را به نسل جوان و نسل جدید انقلاب منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۴۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، در مراسم یادواره شهدا که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ازجمله کسانی بودند که به تحقق وعده‌های الهی باور و ایمان داشتند و با پیشی گرفتن از مردم با قدم‌های بلند، خود را به جایگاهی رساندند که خداوند آن‌ها را در زمره شهدا قرارداد و فرمود آن‌ها در نزد خداوند زنده هستند و روزی می‌خورند.

وی افزود: وعده‌های الهی در دنیا و آخرت محقق می‌شود، چراکه برخی از وعده‌های خداوند در آخرت و برخی نیز در این دنیا تحقق پیدا می‌کند تا همه وعده خدا را در این دنیا بینند و بر آن باور داشته باشند. این تحقق الهی موجب آرامش خداباوران در دنیا شده و تردید و دو دل بودن را نسبت به آن از بین برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز عنوان کرد: یکی از وعده‌های الهی پیروزی حق بر باطل است چنانچه در طول تاریخ شاهد آن بودیم که حق باوران همواره بر شیطان‌صفتان و کسانی که در مسیر باطل قرارگرفته‌اند پیروز شده‌اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول سال‌های بعد از پیروزی خود رشد کرده و بالنده و شکوفا است و در حال حاضر انقلاب به جایگاهی رسیده که در تمام جهان نام انقلاب اسلامی لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.

لرستانی تصریح کرد: حفظ نظام انقلاب اسلامی و احکام الهی بر همه ما لازم است خداوندی که تمام عالم را برای انسان خلق کرده از ما خواسته است که حب و بغض را در مسیر غیر خدا قرار ندهیم و حق نداریم اطاعت طاغوت را بپذیریم.

وی گفت: غربت از ویژگی‌های شهدای مدافع حرم است که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره فرموده‌اند اما شهدای مدافع حرم تنها در نحوه شهادت غریب نیستند، بلکه در کشور خودمان هم غریب بوده و هستند، چراکه این شهدا از زن، فرزند و علایق دنیوی خود گذشتند تا ما در امنیت به سر ببریم.

لرستانی بیان کرد: امروز جنگ سخت دشمن جای خود را به جنگ نرم داده است، چراکه وقتی دشمن از جنگ سخت نتیجه نگرفت به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و اقتصادی روی آورد.

وی گفت: دشمن از تمام ابزارها و امکانات برای رسیدن به هدف خود در جنگ نرم استفاده می‌کند، امروز دشمن جایگاه ولی‌فقیه نیروهای انقلابی مانند سپاهیان، بسیجیان و جوانان و خانواده‌ها را هدف گرفته است بنابراین باید هوشیار باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز افزود: فداکاری‌ها و خون‌های ارزشمند ریخته شده برای تشکیل و حفظ نظام اسلامی، امروز جبهه بزرگی از دشمنان خبیث در مقابل نظام اسلامی قرار دارند که هدف همه آن‌ها نابودی یا از درون تهی کردن جمهوری اسلامی است.

وی افزود: با توطئه آمریکا و انگلیس و سرمایه عربستان سعودی می‌بینیم گروه‌های ضدانقلاب در خارج وارد فاز نظامی می‌شوند و به دنبال جذب جوانان ما هستند؛ باید با این تهدیدات به‌شدت مقابله کرد لذا مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمایند: دشمن، سه هدفِ کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را در دستور کار خود قرار داده که هدف کوتاه‌مدت آن‌ها برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه است.

لرستانی تصریح کرد: یادواره شهدا، مصداق بارز کار فرهنگی است و یادواره شهدا امروز یک ضرورت است و برای این برگزار می‌شود که گذشته خودمان و رشادت و دلاورمردی‌های فرزندانمان را به نسل جوان و نسل جدید انقلاب منتقل کنیم.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که انسان‌های خشن و جانی را در سراسر جهان به بهانه مبارزه با تروریست، ایجاد دموکراسی و حقوق بشر مجهز و تجهیز کرده و به جان مسلمانان می‌اندازند و ما شاهد صحنه‌های تکان‌دهنده و خشن در رسانه‌های گروهی از این جنایت‌ها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز بیان کرد: روزی وجود ندارد که در یمن، سوریه و در عراق شهید نداده و شاهد به شهادت رسیدن مسلمانان دنیا نباشیم، که این نشان‌دهنده این است که امروز نیز باب شهادت مانند دوران دفاع مقدس باز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات