یادواره «شهید آبروی محله» در روستای کرمبل نگور برگزار شد

مراسم یادواره «شهید آبروی محله» ويژه بزرگداشت شهيد اهل سنت شهيد مراد پدندر در روستای کرمبل بخش نگور از توابع شهرستان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۵۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، مراسم یادواره شهید آبروی محله ویژه بزرگداشت شهید اهل سنت شهید مراد پدندر در روستای کرمبل بخش نگور از توابع شهرستان چابهار با حضور جانشین سپاه و امام جمعه اهل سنت نگور برگزار شد.

مولوی عبدالرحمان عارفی، امام جمعه اهل سنت شهر نگور در این یادواره با اشاره به تکریم مقام شامخ شهدا گفت: عزت و استقلال کشور به پاس جانفشانی‌های شهداست.

مولوی عبدالرحمن عارفی افزود: با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم از آرمان‌های انقلاب و رهبری پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم بیان کرد: ۳۸ سال از انقلاب گذشته و شهدا ناظر بر ما هستند که با چه میزان و ملاک‌هایی جلو برویم و انتخاب کنیم.

سرهنگ پاسدار مولایی، جانشین سپاه شهرستان چابهار نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله، قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان است.
 
وی افزود: این طرح در قالب محله به محله و پاسداشت شهدای محلات و انتقال پیام شهیدان تاثیر بالایی دارد و نسل امروز و آینده که در محلات شهدا ساکن هستند، با فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر آشنا خواهند شد.

سرهنگ مولایی بیان کرد: بسیجیان باید با عمل گرایی و توجه به فرمایش مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش‌ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.
ارسال نظرات