اختتامیه اردو‌های جهادی دو روزه.

در اردوی جهادی دو روزه ۵ پروژه عمرانی اجرا و به ۸۵۰ نفر خدمات رسانی شد

بمناسبت هفته مبارک بسیج و در راستای طرح اعتلای بسیج، مرحله دوم اردوهای جهادی با حضور 210 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه های سطح سنندج در حوزه های عمرانی، فرهنگی آموزشی،پزشکی و دندانپزشکی به مردم روستاهای چهاردولی متناسب با تخصص و رشته تحصیلی خدمات رسانی گردید.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۰۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، بمناسبت هفته مبارک بسیج و در راستای طرح اعتلای بسیج، مرحله دوم اردو‌های جهادی با حضور ۲۱۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های سطح سنندج در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی آموزشی، پزشکی و دندانپزشکی به مردم روستا‌های چهاردولی متناسب با تخصص و رشته تحصیلی خدمات رسانی گردید.

در مرحله دوم اردو‌های جهادی سال ۹۷، ۱۶ روستای بخش چهاردولی تحت پوشش خدمات رسانی قرار گرفتند که در این راستا در بخش عمرانی ۵ پروژه شامل دیوار کشی و رنگ آمیزی در روستا‌های داشکستان، وینسار، خنداب سفلی، و زنگ آباد انجام شد.

در بخش آموزشی و فرهنگی در ۱۶ روستا و به ۴۵۰ دانش آموز خدمات ارائه شد.


در این اردوی جهادی دو روزه در بخش دندان پزشکی ۱۲۹ نفر معاینه و ۷۲ نفر مورد درمان قرار گرفتند ودر بخش پزشکی ۲۳۴ نفر معاینه و ۲۰۷ نفر مورد درمان قرار گرفتند و در بخش مامایی ۳۴ نفر مورد درمان قرار گرفتند و ۸۵ نفر هم غربالگر شدند.

در این اردوی جهادی ۲ روزه علاوه بر اجرای ۵ پروژه عمرانی به ۸۵۰ نفر از مردم روستا‌های محروم خدمات پزشکی، دندانپزشکی و آموزشی ارائه شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات