مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

موتور محرک جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: ایران از نظر قدرت جنگ سخت و مقابله با آن حرف اول را در دنیا دارد و موتور محرک این قدرت جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۱۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رستگار، در جمع فرماندهان نواحی ،حوزه ها و کارکنان ستاد سپاه امام سجاد(ع)، در جزیره قشم افزود: دشمن برای به بیراهه کشاندن مسلمانان برنامه ریزی های دقیق و فراوانی دارد،دشمن شیطان دوم است که همانند اربابش برای فریب انسان از هیچ راهی دریغ نخواهد کرد حتی پول و شهوت و دنیاطلبی. پس باید بی نهایت مراقب بود.

وی، به راههای خنثی سازی این نقشه ها اشاره کرد و گفت: ما باید به فلسفه ی وجودی خود پی ببریم و بیندیشیم با چه هدفی و برای چه به این دنیا آمده ایم، خداوند ما ر ا برای جانشینی و خلیفگی خود در زمین قرار داد، پس ما همیشه نیاز داریم به کسی که فلسفه وجودیمان را در این دنیا به ما یادآوری کند که این یادآوری میتواند راهی باشد برای نجات انسان.

وی، همچنین یاد آور شد:البته زیادند کسانی که با توکل به خداوند ره صدساله را یک شبه طی نموده اند که میتوان شهدا را به عنوان نمونه مثال زد و بالعکس بوده اند چه افراد بزرگی که در اثر لحظه ای غفلت لغزیدند و از عرش به فرش آمدند.

وی، در ادامه بیان داشت: پاسدار از زمانی که لباس سبز پاسداری به را تن میکند نباید خود را تنها متعلق به خود بداند، مظهر پاسداری حسین ابن علی (ع) است و پاسداران در رسالت پاسداری خویش او را باید الگوی خود قرار دهند.

وی، خطاب به پاسداران ادامه داد: اگر قلب انسان لبریز از عشق و یاد خداوند باشد هرگز نخواهد لغزید و شما پاسداران نیز برای ماندن در رسالت پاسداری از دین و انقلاب اسلامی باید قلبی سرشار و لبریز از یاد خدا داشته باشید چه بسا که دشمن و شیطان هر لحظه در کمین اند.

حاج آقا رستگار، همچنین با یاد آوری در پیش بودن روز نهم دی ماه روز بصیرت گفت: روز نهم دی ماه روز بلوغ سیاسی کشور است، پس نباید این روز به فراموشی سپرده شود، ان شا الله ما پاسداران باید با همت هرچه تمام تر به برپایی راهپیمایی در این روز مبارک به صورت هرچه باشکوهتر کمک کنیم.

ارسال نظرات