بسیاری از بلایا نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بسیاری از گرفتاری ها و بلایا ماحصل گناهان است.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۱۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در جمع مدیران و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:  گناهان دارای دو تأثیر دنیوی و اخروی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: محرومیت از رزق و روزی، فقر، سلب نعمت از انسان، بیماری، کوتاهی عمر، خشکسالی، نزول بلایا، عدم ایمنی از حوادث، پذیرفته نشدن اعمال نیک، ترس از مرگ، بی حیایی، از بین رفتن لذت و شیرینی عبادات، برخی از نتایج و آثار دنیوی و اخروی گناهان می باشد.

وی، به اهمیت احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، نیز اشاره کرد و با اشاره به آثار و پیامدهای ترک این واجب الهی، گفت: کسی که امر به معروف ونهی از منکر را ترک کند، شریک در گناه دیگران است و این عمل مانع استجابت دعاهایش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: دوری از رحمت الهی، دگرگونی ارزش های اسلامی از پیامدهای ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی، تصریح کرد: گناهان کوچک و بزرگ با هم تفاوتی ندارند، و نباید هیچ گناهی را کوچک بشماری. بسیاری از گرفتاری ها و بلایا ماحصل گناهانی است که انسانها مرتکب می شوند.

تشریح برنامه های کاری، تأکید بر اهمیت نظم و انضباط اداری و سازمانی، اهمیت اجرای مأموریت های محوله بر اساس شرح تفصیلی برنامه ها، از دیگر بخش های سخنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

ارسال نظرات