دشمنان با این ایستادگی فرزندان انقلاب می‌فهمند که تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:امروز دشمنان با این ایستادگی فرزندان انقلاب می‌فهمند که تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه است به این دلیل که دشمنان ما در طول چهل سال گذشته در همه سطوح از جمله جنگ هشت سال تحمیلی، توطئه‌های قومی و مذهبی، کودتا و تحریم با ما دشمنی کردند اما موفق نشده‌اند.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۴۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی در حاشیه یادواره شهدای کرامت شهرستان مریوان در گفت‌وگو با رسانه‌های استان کردستان اظهار داشت: در حقیقت یادواره شهدا یک مراسم بسیار وزین فرهنگی است چرا که شهدا با رفتنشان یک انقلاب و یک تغییر بزرگی را در محیط زندگی خود ایجاد کردند.

وی افزود: با برگزاری مراسم‌های گرامیداشت یاد شهدا هم یک کار فرهنگی انجام می‌دهیم، هم یاد شهیدان را گرامی می‌داریم و هم خانواده شهدا و خیل عظیم ایثارگران را زیارت می‌کنیم.

سردار رجبی ادامه داد: برنامه فرهنگی یادواره شهدا نشان از ایستادگی ملت ایران دارد و با برگزاری آن نشان می‌دهیم که ما هم هستیم و راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز برخی از خانواده‌های شهدای مریوان با وجود اینکه عزیزترین فرد زندگی خود را در دفاع از انقلاب از دست داده‌اند، اما برای ادامه راه شهیدانشان خواستار ثبت نام فرزندان کوچکشان در سپاه و بسیج هستند عظمت این کار را چگونه می‌شود تبیین کرد؟ این اتفاقی است که در روند انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و قابل ستایش است.

سردار رجبی یادآور شد: تمام مستندات نشان می‌دهد که دشمنان ما پیروز این میدان نیستند و پیروز این میدان اسلام و کسانی که راه اسلام را طی و به ارزش‌های اسلام پایبند هستند چرا که این وعده الهی است که پیروزی با اسلام است و این وعده حق و تخلف ناپذیر است پس حتما تحقق می‌یابد.

وی اظهار داشت: متاسفانه دشمن فکر می‌کند اگر توسط ایادی و مزدوران خود اقدام به شهید کردن جوانان ما بکند مردم ما دست از انقلاب می‌کشند، اما زهی خیال باطل چرا که مردم ایران در حفاظت و حراست از انقلاب، راه و آرمان این شهیدان را ادامه می‌دهند.

سردار رجبی گفت: همه شهیدانی که در ماه‌های اخیر در کردستان به شهادت رسیده اند جوان بودند بنابراین این نشان می‌دهد که این راه، پربرکت و بادوام است و مردم ما از بهترین سرمایه زندگی خود که همانا فرزندانشان است همانند دوران دفاع مقدس می‌گذرند و آن را تقدیم انقلاب می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس ادامه داد: این شهدای جوان با شهادتشان به ما آموختند که همیشه مراقب دشمن باشیم و به دشمنان یاداوری کردند که همیشه از ارزش‌های انقلاب با جان و دل دفاع می‌کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات