مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان

جنبش دانشجویی بدون اسلام، اصالت ندارد

ناصر بهروز: اگر جنبشی بر اساس منفعت رسانی به دشمنان اسلام و بر خلاف منافع، عزت و استقلال ملی باشد این جنبش از اساس فاقد صلاحیت بوده و به طور قطع برخلاف منافع ملی بوده و مطرود می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۸۶۸۹۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اظهار داشت: ۱۶ آذر در سال ۳۲ که در آن سه نفر دانشجو به خاک و خون غلتیدند، تقریباً چهار ماه بعد از کودتای ۲۸ مرداد اتفاق افتاد و آن اختناق عجیب ناگهان به وسیله ی دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا و در محیط به وجود می آید. چون نیکسون که آن وقت معاون رئیس جمهور آمریکا بود، آمد ایران. به عنوان اعتراض به آمریکا، به عنوان اعتراض به نیکسون که عامل کودتای ۲۸ مرداد بود، این دانشجوها در محیط دانشگاه اعتصاب و تظاهرات میکنند، که البته با سرکوب مواجه میشوند و سه نفرشان هم کشته میشوند. حالا ۱۶ آذر در همه ی سال ها، با این مختصات باید شناخته شود. ۱۶ آذر مال دانشجوی ضد نیکسون است، دانشجوی ضد آمریکاست، دانشجوی ضد سلطه است.

ناصر بهروز گفت: رهبر انقلاب فرمودند جوانان مومن و پرانگیزه کلید حل همه مشکلات کشور است که همین بیان نشان دهنده ی اهمیت و سنگینی مسئولیت بسیج دانشجویی به عنوان محل تجمع این عناصر است.

وی افزود: دانشجویان نیروهای فعال و سازنده هر کشور به شمار می روند لذا دشمنان همواره در راستای تحقق اهداف خود سعی نموده‌اند از آنها استفاده ابزاری نمایند و با فریب و تبلیغات دروغین دانشجویان را به سمت تحقق اهداف پلید خویش سوق دهند. بنابراین به واقع روشن است مشخص ترین ویژگی مثبت یا منفی جنبش دانشجویی توجه به تحریکات امپریالیسم جهانی است.

این مقام مسئول در بسیج دانشجویی تصریح کرد: اگر جنبشی بر اساس منفعت رسانی به دشمنان اسلام و بر خلاف منافع، عزت و استقلال ملی باشد این جنبش از اساس فاقد صلاحیت بوده و به طور قطع برخلاف منافع ملی بوده و مطرود می باشد.

ناصر بهروز عنوان کرد: امروز جنبش دانشجویی کشور بیش از هر زمان دیگری به استقلال و استکبارستیزی نیاز دارد و اما استقلال دانشجوی امروز نباید ابزار دست احزاب و گروه‌های سیاسی قرار بگیرد. چرا که دانشجو است و باید مستقلا جریان اجتماعی فراتر از گروه و حزب ایجاد نموده و آرمان‌های توام با واقع‌نگری را تا تحقق نهایی به پیش ببرد که در غیر این صورت ابزار دست گروه‌هایی که به دنبال کسب قدرت می‌باشند قرار خواهد گرفت و فاصله زیادی از ویژگی اصلی این جنبش پیدا خواهد نمود.

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت 16 آذر اعلام کرد: به مناسبت روز دانشجو 15 نشست با نخبگان کشور از جمله دکتر قالیباف، دکتر کامران غضنفری، دکتر محمد جواد لاریجانی، دکتر عباس سلیمی نمین و ... در دانشگاه های سراسر استان برگزار خواهد شد.

ناصر بهروز ضمن تشریح برنامه های بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: علاوه بر این نشست ها، برپایی تریبون آزاد دانشجویی و مناظره از برنامه های بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو می باشد.

وی در همین رابطه افزود: علاوه بر این نمایندگان بسیج دانشجویی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرهای رفسنجان، سیرجان، بم، جیرفت، بافت و برخی شهرهای دیگر استان خواهند بود.

وی در آخر افزود: انصافاً دانشجویان کشور به‌ویژه دانشجویان استان کرمان از بهترین جوانان هستند و برگزاری این مراسمات حداقل‌هایی است که می‌تواند برگزار شود. البته بارها گفته‌ایم، این تمام پتانسیل دانشگاه نیست و ظرفیت دانشجویان ما فراتر از این است. امیدواریم با انجام این فعالیت به‌ عنوان یک گام در کنار صدگامی که هنوز برنداشته‌ایم، بتوانیم ارتباط بین دانشجویان و مسئولان را نزدیک‌تر کنیم؛ که این امر می‌تواند به درک واقعیت‌ها توسط هر دو قشر کمک کند. گاهی برخی قضاوت‌های بعضاً نادرست دانشجویان به علت اطلاع نداشتن از محدودیت‌های اجرایی وجود دارد و همچنین برعکس گاهی برخی ارائه خدمات نامطلوب به دانشجویان به علت عدم درک صحیح مشکلات دانشجویان است که امیدواریم این  فعالیت‌ها بتواند این فاصله را کم کند.

ارسال نظرات