تفکر انقلابی و بسیجی نسخه راه گشای حل مشکلات کشور است

مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان گفت: نسخه راه گشای حل مشکلات کشور تفکر عمل و اخلاص بسیجی و انقلابی می باشد و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۴۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، محمدرضا اکبری زاده در جمع حقوقدانان بسیجی که در محل سالن اجتماعات دادگستری کل استان کرمان برگزار گردید به تشریح عملکرد شش ماهه کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان پرداخت.

وی از برگزاری کارگاه سواد رسانه ای با همکاری مدیریت آموزش دادگستری خبر داد و گفت: این کارگاه به منظور ارتقاء اگاهی ها و اطلاعات قضات و کارکنان اداری دادگستری با حضور 150 نفر از همکاران برگزار گردید.

این مقام قضائی اظهار داشت: در طرح هر مسجد یک حقوقدان 35 نفر از قضات شهر کرمان همکاری دارند که در 10 مسجد و هر ماه به صورت مستمر اجرا می شود.

وی به اکران 4 مستند آقای دادستان، پرونده ناتمام، تورنتو 521 و انقلاب جنسی (یک) اشاره کرد و گفت: این کار در راستای بصیرت افزایی و اگاهی بخشی در دادگستری بوده است.

اکبری زاده خاطر نشان ساخت: از دیگر اقدامات کانون ارسال نشریه الکترونیکی خط حزب الله که از سوی دفتر امام خامنه ای (حفظه الله) منتشر می شود برای کلیه کارکنان دادگستری استان از طریق اتوماسیون اداری می باشد.

وی گفت: در هفته حقوق بشر آمریکایی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان 10 جلسه در مساجد و هیات ها و تشکل های بسیج سطح شهر برگزار و نسبت به این مقوله اگاهی بخشی و روشن گری صورت گرفت.

اکبری زاده بیان کرد: تعداد 5 حلقه صالحین در دادگستری تشکیل شده است و مهم ترین فعالیت بسیج ایجاد، توسعه و تعالی حلقه های صالحین می باشد.

ارسال نظرات