نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: زبان ما برای انجام تحقیق و تفحص از مجلس مو در آورد بگذارید خداوکیلی این تفحص انجام شود، تفحص لولو یا مچ‌گیری نیست.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۷۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن کامران دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 آذر) قوه مقننه، در تذکر شفاهی گفت: زبان ما برای انجام تحقیق و تفحص از مجلس مو درآورد. بگذارید این تفحص انجام شود؛ تفحص لولو یا مچ‌گیری نیست.

 

وی  ادامه داد: از عملکرد وزارتخانه‌ها و قوه قضائیه تحقیق و تفحص انجام می‌شود اما به خودمان می‌رسیم؟ حتی در این رابطه به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مراجعه کردم و گاهی گردن کمیسیون بودجه و گاهی گردن رئیس مجلس می‌اندازند. در هر صورت بنده نامه نوشتم و تذکر دادم و درخواست می‌کنم، پادرمیانی کنید تا تفحص از مجلس انجام شود؛ چرا که انجام نشود می‌گویند در پشت پرده خبرهایی است.

 

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: وزیر نیرو، کارت زرد گرفته و قول داد که آب پاییزه مورد نیاز کشاورزان را تامین کند. با وجود بارش باران اما رسیدگی قابل قبول انجام نشده و برداشت غیرقانونی آب وجود دارد. به مسائل حق آبه داران رسیدگی نمی شود، باید اول حقوق حق آبه‌دار پرداخت شود و بعد آب سد تامین شود. نکته دیگر اینکه دقت شود لایحه حمایت از معلولان اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها