فرمانده سپاه محلات:

16 آذر نماد بی اعتمادی مردم ایران به آمریکا /دانشجوی انقلابی باید مطالبه‌گر باشد

فرمانده سپاه محلات با بیان اینکه 16 آذر نقطه‌عطفی برای فعالیت جنبش‌های دانشجویی است، گفت: ۱۶ آذر که در تاریخ رسمی کشورمان به نام روز دانشجو نامگذاری شده، به عنوان نماد آزادی، حق‌طلبی و زیر بار ظلم نرفتن جوانان این خطه در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۸۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛فرمانده سپاه محلات در گفتگوباخبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرارسیدن روزدانشجوگفت:جنبش دانشجویی در این روز هزینه سنگینی در راه آرمان های خود پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان حماسه‌های ماندگاری را در تاریخ برجای گذاشته‌اند که نمونه بارز این امر 16 آذر است،اظهار داشت: ۱۶ آذر نماد ایستادگی در برابر ظلم و استکبارستیزی بود که دانشجویان کشور نتوانستند ظلم را بپذیرند و علیه آن شوریدند تا ظلم و استبداد را بزدایند و به همه ثابت کنند که جوان ایرانی هر وقت بخواهد، می‌تواند موثر بخش باشد.

سرهنگ نجفی همچنین گفت:خط مبارزه 65ساله از شانزدهم آذر1332 تا شانزدهم آذر97 یک پیام دارد وآنهم پیام ذلت ناپذیری ملتی بزرگ است. برخی امروز اگر ترامپ به ایران بیاید حاضرند دانشجویان را هم زیر پایش ذبح کنند. این میزان ارادت برخی به آمریکا یا از سر جهل تاریخ است یا از سر وادادگی. استفاده از دیپلماسی متناسب با شأن وعزت  مردم ایران، با هدف توسعه روابط با هم پیمانان باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد:در حال حاضر وظیفه و رسالت دانشجویان این است که مثل همیشه پشت ولایت بوده و در خط مشی رهبری حرکت کنند.

وی یادآوری کرد: دانشجویان و دانشگاهیان در پیش از پیروزی انقلاب و پس از آن همواره در صحنه ها حضور فعالی داشته و در استمرار این جنبش ظلم ستیز و حق طلب نقش بسزایی ایفا کرده اندوامروزمهمترین وظیفه جنبش دانشجویی مطالبه گری درزمینه های فرهنگی اجتماعی،سیاسی واقتصادی ازکارگزاران نظام علی الخصوص قوه مجریه می باشد.

نجفی در پایان گفت:دانشجوی امروزی باید در همه ابعاد فعال باشد؛ از نظر علم و اقتصاد که امروزه باعث نجات کشور از بحران‌ها می‌شود، خود نوعی جهاد محسوب می‌شود.

ارسال نظرات