عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد مقاومتی نیاز به زمینه سازی برای ایجاد مهندسی کارآمد دارد

نادر قاضی پور گفت: گرایش عملی مدیران حاکی از لزوم توجه تصمیم سازان و تصمیم گیران به زمینه سازی برای طراحی و اجرای مهندسی کارآمد و عملیاتی اقتصاد مقاومتی هستند تا بسترهای توسعه پایدار برای کشور فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۶۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مدیریت بر اساس شاخص ها ی مطرح در اقتصاد مقاومتی می تواند در تحولات و حرکت رو به جلو اقتصاد موفقیت داشته باشد این در حالی است که یکی از تجربیات ملموس و موفق اقتصاد مقاومتی بوده است که در کشورمان همواره یکی از حلقه های ضروری در فرایند توسعه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مسوولان دیدگاه های متفاوتی نسبت به بکارگیری اقتصاد مقاومتی دارند افزود: مسوولان نسبت به اقتصاد مقاومتی و اجرا در ابعاد گوناگون اتفاق نظر داشته باشند این در حالی است که دقت نظر به هنگام و ادراک جامع نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی از نیازهای کشورمان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه خاطر نشان کرد: گرایش عملی مدیران حاکی از لزوم توجه تصمیم سازان و تصمیم گیران امور متعدد جامعه به زمینه سازی برای طراحی و اجرای مهندسی کارآمد و عملیاتی اقتصاد مقاومتی هستند تا بسترهای توسعه همه جانبه و پایدار برای کشور فراهم شود.

ارسال نظرات