فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

مطالبه‌گری، نقش کلیدی دانشجوی انقلابی و بصیر

فرمانده سپاه ساوه گفت: کسب علم و دانش و حرکت در جهت تعالی مادی و معنوی توسط دانشجویان سرمایه عظیمی برای کشور است.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۸۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛  سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در گفتگو با بسیج گفت: دانشجو موذن جامعه است و اگر خوب و با بصیرت و تفکر انقلابی و ولایی پرورش یابد آن جامعه راه رشد و ترقی و توسعه را طی می‌کند.

رسولی نقد و مطالبه گری شاخص برتر دانشجویان نام برد و از دانشجوبان خواست و افزود: کسب علم و دانش و حرکت در جهت تعالی مادی و معنوی توسط دانشجویان سرمایه عظیمی برای کشور است.

وی مطالبه‌گری بر اساس قانون را به دانشجویان را توصیه و خاطر نشان کرد: وصیتنامه حضرت امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری، یک اصل است مهم برای راه عمل دانشجو در عرصه اجتماعی و سیاسی است.

رسولی با اشاره به فعال بودن ذهن و پویایی و سواد دانشجو افزود: اگر ذهن و سواد دانشجو در مسیر پویایی اجتماع قرار گیرد و حرکت در مسیر علی‌الله شود آنگاه این مسیر به تحقق تفکر بسیجی منجر که امروز تحقق و اشاعه تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه ایرانی است.

وی با تاکید تبراین نکته که دشمنان درصدد آن هستند تا تفکر بسیجی را از جوانان کشور بگیرند یادآور شد: تلاش کنیم که در میان کلیه اقشار کشور به خصوص دانشجویان که آینده مدیریتی کشور را در دست دارند تفکر بسیجی و مدیریت جهادی محقق شود که تحقق تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در ایران اسلامی خواری دشمنان را در پی دارد.

 

ارسال نظرات