مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هشتگرد :

دانشجو ابزار دست معامله‌گران سیاسی نمی شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هشتگرد گفت : دانشجویان نباید اجازه دهند دانشگاه ابزار دست احزاب، معامله گران سیاسی و نفوذی‌های وابسته باشد.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۹۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدرضا داسدار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هشتگرد پیش از خطبه نماز جمعه این هفته هشتگرد افزود: دانشجویان نباید اجازه دهند دانشگاه ابزار دست احزاب، معامله گران سیاسی و نفوذی‌های وابسته باشد.

دانشجو ابزار دست معامله‌گران سیاسی نمی شود

وی افزود : از 16 آذر سال 1332 قریب به 65 سال میگذرد و انقلاب اسلامی در طلیعه 40سالگی است.خداوند سبحان را شکر گزار آن هستیم تا مادانشجویان را در این برهه حساس قرار داد تا حق خواه باشیم و حق جو.

وی گفت : برادران و خواهران گرامی تعدادی از شما دانشجو بوده اید و هم اکنون سکان دار و زمام دار امور هستید و الحمدلله با تصویب قانون خوب مجلس شورای اسلامی دیگر باید بیخیال زمام داری شوید ؛بلکه شایدشاید و فقط شاید ماهم به جرگه ی مدیران جامعه بپیوندیم ،البته از زحمات این سالهای شما تشکر میکنیم ؛اما سخن با شما این است که ولی امر مسلمین و جهان فرمودند : کلید حل مشکلات کشور جوانان هستند .

وی تصریح کرد: دانشگاه باید مرکز تولید علم، ایمان و معرفت باشد و در تولید علم و دانش کشور باید به مرزهای علم برسد، بنابراین وارد شدن در سیاست در حد متعارف امری مناسب و قابل توجه است اما این موضوع نباید سبب صرف تمام عمر دانشجویان در جهت سیاسی بازی شود و از علم‌آموزی عقب بماند بنابراین دانشجویان باید سعی کنند تا در آینده علمای سرشناس کشور و جهان باشند.

داسدار با اشاره به شهر هشتگرد و شهرستان ساوجبلاغ افزود : آقایان محترم شورای شهر ،از شما ممنونیم که مدیریت شهری را تا حدی درست انجام دادید ؛ولی هر طور فکر میکنیم متوجه نمیشویم که چرا باید عضو محترم شما به ارباب رجوع بگوید اگر زیاد حرف بزنی از پنجره پرتت میکنم بیرون ، این است حق مردم بعد از تحمل 40 سال سختی؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هشتگرد گفت : امروز پس از 40 سال از انقلاب مدیر ما نمیگوید اتاق ما به روی همه بازاست آیا نباید فی الحال درب اتاق خود ببندید و شما به دنبال این مردم بروید؟ مقام معظم رهبری شده لغلغه ی زبان بعضی از مدیران ،اما در عمل از لیبرال ها پیروی میکند .

وی خاطرنشان کرد: دانشجو یک طلبه است چراکه جمهوری اسلامی کانونی است که از نظر دانش، مهارت و فناوری و علوم انسانیبه طور نسبی سرآمد جهان است و به واسطه جمعیت80 میلیونی خود باید 800 هزار دانشمند سرآمد داشته باشد بنابراین دانشجویان باید با تولید مقالات علمی و فناوری ایران در عالی‌ترین رده جهانی قرار گرفته و همسو با طراز انقلاب اسلامی و فرهنگ ارزشمند اهل بیت حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها