پیکر شهید مدافع حرم در باقرشهر تشییع شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده بسیج ادارات شهرستان ری حوزه شهید پلارک از برگزاری مراسم تشییع شهید مدافع حرم با حضور گسترده مردم شهید پرور باقرشهر و مدیران شهری خبر داد .
کد خبر: ۹۰۸۷۴۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

 در این مراسم که با همت و تلاش و همراهی و مساعدت سپاه ناحیه روح اله (ره)، بسیج ثامن الحجج (ع) شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد ، خیل کثیر شهروندان نشان از زنده ماندن راه و سیره شهدا و ایثارگران داشت . داریوش علی حیدری با تقدیر از حضور مدیران شهری در این مراسم یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد سیره این عزیزان بعنوان مهمترین درس و تعلم در سیستم آموزش و پرورش به نحوه شایسته بیش از پیش گنجانده شود .

علیرضا ناصری پور و عین اله آقاپور شهردار و رییس شورای اسلامی باقرشهر نیز در حاشیه این مراسم با گرامی داشتن یاد و خاطره همه شهدا ، شهدای مداقع حرم را نمونه زنده افرادی دانستند که هنوز هم در مکتب سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تلمذ می کنند. بنا به اعلام فرمانده بسیج ادارات شهرستان ری ، حوزه شهید پلارک تشییع پیکر مطهر این شهید از روبروی مسجد ولیعصر (عج) به سمت بهشت زهرا سلام الله علیه امروز با حضور مسئولان و مردم برگزار شد .

ارسال نظرات