اعتیاد یک بلای خانمان سوز در بین جوانان

همایش پیشگیری از اعتیاد در مسجد جامع اهل سنت شهرستان میرجاوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۵۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه: همایش پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولین و با همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع اهل سنت شهرستان میرجاوه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علیرضا زوری فرمانده ناحیه میرجاوه ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین و مردم گفت: اعتیاد یک بلای خانمان سوز در بین جوانان است و متاسفانه در جامعه ما جوانان را درگیر خود کرده و در فضای مجازی و ماهواره تبلیغ می‌کنند تا روی ذهن جوانان تاثیر بگذارد.

وی افزود: ریشه‌ی انحرافات، بی انگیزگی‌ها و آسیب‌های اجتماعی همین اعتیاد است و ما ارگان‌های دولتی و نظامی با پیشگیری اعتیاد می‌توانیم جلوی این فاجعه بزرگ را بگیریم و شما مردم و والدین با اگاهی بخشی در بین فرزندانتان نسبت به جلوگیری این مسائل اقدام کنید.

مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: با توجه به تاکید بر پیشگیری از اعتیاد باید ما مسئولین و اصحاب صاحب نظر اعلام کنیم و از این مرگ خاموش جلوگیری کنیم و برای جوانان فضای آموزشی، تربیتی و ورزشی درست کنیم و جوانان خود را تشویق به ورزش کنیم.
 
 در ادامه این کارگاه کارشناس مسائل مواد مخدر مهندس شاهوزهی با بیان مطالب و راهکارهای برای عدم مبتلا به اعتیاد و راه های پیشگیری آن  برای شرکت کنندگان شرح دادند.
ارسال نظرات