عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با «بسیج»:

حل معضل آب رسانی خوزستان مدیریت یکپارچه می خواهد

هم اکنون در مسئله آبرسانی به شهرستان‌های شوش و دانیال با مشکل مواجه هستیم که با یک همراهی همفکری و برنامه ریزی دقیق و صحیح و رعایت حق آبه ها می توان معضل انتقال آب به شهرستان های شوش و دانیال را برطرف نمود.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۸۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل کم آبی و بحران آب در مناطق جنوبی کشور و استان خوزستان گفت: هم اکنون در مسئله آبرسانی به شهرستان‌های شوش و دانیال با مشکل مواجه هستیم که با یک همراهی همفکری و برنامه ریزی دقیق و صحیح و  رعایت حق آبه ها  می توان معضل انتقال آب به شهرستان های شوش و دانیال را برطرف نمود.

وی افزود: امروز آب استان خوزستان از لحاظ کیفیت مزه بو و رنگ با وضعیت نامناسبی مواجه است و این موضوع در شهرستان ها به خصوص شهرستان شوش و دانیال تشکیل شده است امروز ما در اکثر روستاها برای تامین آب شرب با مشکل مواجه هستیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: تمام  این مشکلات به علت نبود چند لوله انتقال آب لاینحل باقی مانده استاکنون در بخش هایی از شهرستان های شوش و دانیال منابع آبی وجود دارد که به علت نبود لوله های انتقال آب هدر می رود.

وی خاطرنشان کرد:  حل معضل آب منطقه خوزستان نیازمند یک مدیریت یکپارچه است و تمام این معضلات به عدم برنامه ریزی صحیح و دقیق بر می گردد و نیز برخی از مدیران به علت کم اهمیت دادن به موضوع آب باعث شکل گیری چنین بحرانی شده اند لذا از مسئولین انتظار داریم تا در خصوص حل بحران آب استان خوزستان اقدام نمایند.

ارسال نظرات