فرمانده انتظامی استان لرستان:

مقابله با نفوذ فرهنگی نیازمند دفاع نرم است

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: یکی از مهمترین ابزار‌های دشمن در بحث نفوذ فرهنگی فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی است که مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند دفاع نرم است.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۶۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار محمد مهدیان نسب در افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان لرستان که درسالن بصیرت نیروی انتظامی برگزار شد  با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های بصیرت اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره ها انتشار آموخته ها  است تا همه ارکان نیروی انتظامی از آن استفاده لازم را انجام داده و فعالیت های  نیروی انتظامی شفاف تر به مردم معرفی شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در خنثی کردن این توطئه‌ها عنوان کرد: یکی از مهمترین ابزارهای دشمن در بحث نفوذ فرهنگی فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی است که مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند دفاع نرم است.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: از دیگر راهکارهای مقابله با این هجمه امر به معروف و نهی از منکر، تقوا، مراقبت از خود به منظور عدم انحراف از راه درست، صبر و استقامت است.

 

وی گفت: مردم لرستان تاکنون با هوشیاری خود نقشه های دشمنان انقلاب را شکست دادند که نمونه آنها در فتنه سال های 88 و 96 بود که مردم در صحنه حضور یافتند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

 

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: رکن رکین امنیت در اختیار نیروی انتطامی است و برای حفظ امنیت کشورمان ازهیچ گونه تلاش و ایثاری دریغ نخواهند کرد و فرزندان انقلاب در نیروی انتظامی شبانه روز در اختیار ملت قدرشناس ایران اسلامی بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات