دیدار بسیج جامعه پزشکی لرستان با خانواده شهید سید نور خدا موسوی

باهدف تجدید پیمان با شهدا، شامگاه پنجشنبه، جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی و هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به دیدار خانواده شهید والامقام سید نور خدا موسوی رفتند.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۸۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از لرستان، جمعی از پزشکان عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی و هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با خانواده شهید والامقام سیدنورخدا موسوی دیدار کردند.

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در این دیدار وجود شهید والامقام سید نور خدا موسوی این شهید لرستانی را برای همه مایه نعمت و برکت دانست و اظهار داشت: این برنامه که با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی، دبیر هم‌اندیشی اساتید و نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان باهدف تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام در منزل ایشان برگزار شد.

وی افزود: این افتخار نصیب بسیج جامعه پزشکی شد که ضمن عرض تسلیت و دلجویی از خانواده شهید همیشه زنده سید نور خدا موسوی در منزل ایشان حاضر شدند و با قرائت فاتحه و برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل که توسط حجت‌الاسلام مرادی نماینده نهاد رهبری در بیمارستان شهید رحیمی یاد این شهید والامقام را گرامی داشتند.

وی افزود: حضور پزشکان حاوی پیام‌های زیبایی از نوع قدردانی عملی از جان‌فشانی‌های این عزیز است که یک نوع معروف عملی و تکریم جایگاه ایثارگران و حضور در محضر خانواده این شهید والامقام است که سبب خانه‌تکانی دل می‌شود و خیلی برکات دارد.

حافظی همسر شهید سید نور خدا موسوی گفت: بهترین لحظات زندگی من و فرزندانم لحظاتی است که کادر پزشکی به دیدار ما می‌آیند.

به گزارش بسیج جامعه پزشکی شهید سید نور خدا موسوی که از نیروهای جان‌برکف ناجا بود، در هفدهم اسفندماه ۱۳۸۷ در منطقه «لار» سیستان و بلوچستان در حین درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار گرفت و به مدت ده سال بدون هیچ حرکت فیزیکی در زندگی نباتی به سر می‌برد تا این‌که شامگاه ۱۶ آبان سال جاری همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) دار فانی را وداع گفت و به‌سوی معبود خویش پرکشید و یک روز بعد، همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات