خبرهای داغ:
در محورهای مهم آذربایجان غربی

68 اکیپ راهداری مستقر هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: 68 اکیپ راهداری در محورهای مهم آذربایجان غربی مستقر هستند.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۰۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ارسلان شکری در دیدار با فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: این اداره کل با ۶۸ اکیپ ثابت و سیار شامل ۳۲ اکیپ ثابت و ۳۶ اکیپ سیار در تمام محور‌های مهم بویژه گردنه‌های برف گیر مستقر شده اند.

وی افزود: این اداره کل۵۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و حدود ۷۰۰ نفر پرسنل آمادگی کامل و صد در صدی برای بارندگی‌های زمستانی را دارد و تعداد ۲۰ دستگاه نمک پاش مکانیزه در سطح استان کار نمک پاشی را بدون دخالت انسان انجام می‌دهند و امسال یک دستگاه برف خور جدید نیز به ماشین آلات راهداری استان اضافه شده است.

شکری ضمن اشاره به کاهش ۷ درصدی تلفات جاده‌ای در استان، گفت: در بحث حذف نقاط پر حادثه استان ۴۴ نقطه شناسایی شده است که ۶ نقطه به طور کامل حذف شده و بقیه نقاط نیز آشکارسازی و ایمن سازی شده اند.

وی با تقدیر از تعاملات سازنده با مجموعه انتظامی در مدیریت اعتراضات صنفی برخی رانندگان، یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده و‌ تدابیر دولت در احقاق مطالبات رانندگان در حال حاضر شاهد فعالیت مستمر در این بخش هستیم به طوری که تعداد بارنامه‌های صادره روزانه به ایام پیش از آغاز اعتراضات رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات