خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم همت جمعی برای کاهش تلفات جاده‌ای

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بر لزوم شکل گیری همت جمعی برای کاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۱۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار خرم نیا در دیدار با مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان با تقدیر از تعاملات بین دو نهاد در برقراری تردد‌های ایمنی جاده‌ای، عنوان کرد: این تعاملات می‌بایست در زمان پیک امور و همچنین وقوع بحران‌ها بیش از پیش نمود کند.

وی یادآور شد: اشرافیت مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای استان بر تمام امور راهداری وحمل و نقلی و همچنین نحوه مدیریت آن قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایمنی را اولویت اصلی سفر‌های جاده‌ای دانست و گفت: آموزش حرف اول را در این زمینه می‌زند و استفاده از تجهیزات هوشمند تردد‌های جاده‌ای تاثیربسزایی در برقراری آن دارد و‌خوشبختانه اقدامات بسیار مطلوبی در این ارتباط توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است.

سردار خرم‌نیا با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از مطالعات و پژوهش‌های نخبگان در بهسازی ایمنی جاده‌ای، افزود: نباید در این خصوص از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و پژوهش‌های صورت گرفته غفلت کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی زیبایی جسم و حاشیه راه را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر هم در ایمنی وهم مباحث گردشگری بسیا حایز اهمیت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات