توصیه نماینده ولی فقیه استان برای دانشجویان

امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان کرمان ضمن تاکید بر اهمیت غنیمت شمردن فرصت‌ها و قدر دانستن دوران جوانی اظهار داشت: هرچه در دوران جوانی تحقیق و پژوهش انجام دهید این‌ها برای آینده شما ذخیره می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۶۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ به مناسبت روز دانشجو بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران کرمان مراسم گرامیداشتی با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان کرمان، ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجوی استان، دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، دکتر محرابی ریاست دانشگاه شهید چمران، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار کرد.

هرچه در دوران جوانی تحقیق و پژوهش انجام دهید این‌ها برای آینده شما ذخیره می‌شود

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان کرمان ضمن تاکید بر اهمیت غنیمت شمردن فرصت‌ها و قدر دانستن دوران جوانی اظهار داشت: هرچه در دوران جوانی تحقیق و پژوهش انجام دهید این‌ها برای آینده شما ذخیره می‌شود.

امام جمعه کرمان با سفارش دانشجویان و اساتید به مطالعه تاریخ در بیان بخشی از حوادث تاریخ جهان گفت: جهانی که اسکندر فتح کرد بخش کوچکی از جهان بود، ولی خیال می‌کرد کل جهان را فتح کرده و به خدا می‌گفت: چرا جهان را اینقدر کوچک آفریدی؛ ناپلئون برای فتح جهان تلاش می‌کرد و می‌گفت: اگر بنا باشد برای تسلط بر دنیا نیمی از انسان‌ها را بکشم، این کار را می‌کنم! ما باید از این‌ها عبرت بگیریم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان جنبه‌ی دیگر تاریخ را تاریخ اسلام دانست و گفت: پیامبر اسلام (صل الله علیه و آله) در مکه تنها بودند و کم کم افرادی گرد ایشان جمع می‌شوند، آنقدر بر آن‌ها سخت می‌گیرند که ایشان به مدینه هجرت می‌کنند؛ با وجود بر حق بودن پیامبر (ص)، ایشان هرگز شروع کننده جنگ نبودند و همیشه جنگ بر ایشان تحمیل می‌شد.

در ابتدای این مراسم دکتر محرابی ریاست دانشگاه چمران در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به حضار و تشکر از برگزار کنندگان تاریخچه‌ای از جنبش دانشجویی و ۱۶ آذر بیان کرد.

ارسال نظرات