حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تفرش:

هراس دشمن از ما به سبب تفکر انقلابی است/حرکت در جهت استقلال ملت ، عین جهاد کبیر در عرصه اقتصاد است

حجت الاسلام رجبی در جمع دانشجویان تفرشی گفت:یکی از ویژگی های انقلابی گری استکبار ستیزی ودفاع از مظلومان ومستضعفین در سراسر عالم است و اگر این ویژگی در ما نباشد و دشمن از ما هراس نداشته باشد هنوز انقلابی نشده ایم.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۷۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان مرکزی از تفرش؛حجت الاسلام رجبی در جمع دانشجویان تفرشی گفت:یکی از ویژگی های انقلابی گری استکبار ستیزی ودفاع از مظلومان ومستضعفین در سراسر عالم است و اگر این ویژگی در ما نباشد و دشمن از ما هراس نداشته باشد هنوز انقلابی نشده ایم.

حجت الاسلام رجبی افزود: 16 آذر که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز دانشجو نامگذاری شده است یادآور استکبار ستیزی و عدالت طلبی قشر فرهیخته دانشجویان و فرصتی برای بازنگری و بازتعریف دوباره هویت اصیل انقلابی و حرکت در جهت آرمان های والای  اسلامی که همانا استقلال و آزادی است می باشد.

وی تاکید کرد:زنجیره سلاح های اسرائیل حدود ۳۰۰۰ نوع است ولی حماس با ده نوع سلاح جلو آنها مقاومت کرد و پیروز شد و این به برکت تفکر انقلابی طهرانی مقدم هاست.

وی در پایان گفت:چرا در دانشگاه های ما امثال طهرانی مقدم و شهریاری و دکتر آشتیانی پرورش نمی یابد؟اگر در صنعت خودرو هم تفکر انقلابی داشتیم الان باید ماشین ایرانی در کشور های اسلامی افتخار می آفرید. ازآمریکای لاتین تا کشورهای منطقه دنبال این هستند که ما چیزی تولید کنیم تا از ما بخرند. چرا ما در صنعت دستمان را دراز می کنیم جلو دشمن و افتخار می کنیم که خارجی ها برای ما کارخانه بزنند؟جهاد کبیر یعنی ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، کالای امریکا و انگلیس را نخریم و حرکت در استقلال ملت از این کالا ها، عین جهاد کبیر در عرصه اقتصاد است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات