امام جمعه میانه در آیین تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه های این شهرستان تاکید کرد: قشر دانشجو، همیشه طرفدار و حامی کشورش بوده است. چون همیشه و همه حال با حضور گسترده و پرشور خود در تمامی صحنه ها بوده و همه ملالت های علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و ... را به خاطر مملکتش تحمل کرده است و ما به وجود دانشجویان ایران اسلامی افتخار می کنیم و دانشجویان منتقد را قبول داریم، دانشجو باید عدالت طلب بوده و نباید زیر سلطه علمی، فرهنگی، اجتماعی سلطنت طلبان برود.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۲۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله محمدی افزود: عده ای درصدد سوء استفاده از دانشجویان برای رسیدن به مقاصد و منافعشان هستند و ما باید در این برهه زمانی که دشمن از همه جهات بر کشور ما فشار می آورد، همه دست به دست هم داده تا توطئه آنها را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت های کشور، در سایه فعالیت ها و دانش های بزرگ دانشجویانی است که در خدمت استادانشان تعلیم یافته اند. ما قدردان استادانی هستیم که چنین دانشجویانی را تربیت کرده اند.

  حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: نسل گذشته شما بودند که این مملکت را در مقابل هجوم دشمن بیمه و حفظ کردند. بهترین نیروهای امنیتی، سیاسی و نظامی کشور از دانشجویان بودند. و اینها بهترین صحنه های علمی را در طی نموده و هم اکنون به رخ جهانیان می کشند.

دانشجو نباید زیر سلطه علمی، فرهنگی، اجتماعی سلطنت طلبان برود

   آیین تجلیل از دانشجویان ممتاز آموزشی، فعالان فرهنگی و مخترعین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان با شرکت بیش از 300 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های آزاد اسلامی، موسسه آموزشی و غیرانتفاعی عین القضات، دانشگاه پیام نور، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی میانه و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن هلال احمر میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها