به همت پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع)؛

برگزاری کلاس اعتقادات اسلامی

به همت پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) ناحیه امام سجاد(ع)، کلاس اعتقادات اسلامی توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر آرمیون برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۵۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در پی تقاضای نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) مبنی بر برگزاری کلاس های اعتقادی و دینی، کلاس های اعتقادات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین آرمیون به همت پایگاه بسیج امام حسن مجتبی و حوزه 219 شهیدان معارف وند برگزار شد.

برگزاری کلاس اعتقادات اسلامی

در این جلسه حجت الاسلام آرمیون با یادآوری به اهمیت کلاس های اعتقادات و کمرنگ شدن اعتقادات در بین مردمان عادی برگزار شدن اینگونه کلاس ها را ضروری دانست و گفت: کلاس های اعتقادی در صحن مسجد ها و پایگاه ها ی بسیج به قوی تر شدن اعتقادات مردمان بسیجی و انقلابی کمک می کند و همانطور که رهبر عظیم الشأن اسلام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمودند اعتقاد به دین اسلام اولین گام برای پیمودن راه اسلام است و احکام شرعی و وحدت اسلامی به همراه اعتقادات اسلامی آبروی مملکت اسلامی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر آرمیون در ادامه به علم کلام پرداختند و فرمودند: علم کلام همان علمی است که به همان عقایل دین اسلامی می پردازد و منابع آن قرآن و سنّت است.

 

خبرنگار:علوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار