فرمانده انتظامی دلفان:

کشف ۳۵ میلیاردی کالای قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان از کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۹۰۸۸۴۹۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

 فرمانده انتظامی دلفان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، از کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش مأموران ایست و بازرسی "گشور"پس از مشکوک شدن به دو خودرو سواری پژو با تعقیب و گریز توانستند تعداد ۶۲۰ گوشی تلفن همراه قاچاق از نوع آیفون و سامسونگ را کشف و ضبط کنند.

 

سرهنگ کرم حسین سپهوند با اشاره به اینکه متهمین پس‌ازاینکه نتوانستند از دست مأمورین انتظامی فرار کنند مجبور به توقف خودروهای خود شده و متواری شدند، افزود: پلیس تحت هیچ عنوان در صورت مشاهده ورود کالای قاچاق کوتاه نخواهد آمد و با تمام توان خود به مقابله با قاچاقچیان خواهند پرداخت.

 

فرمانده انتظامی دلفان در ادامه به رشد سه برابری کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی به دستور مقام معظم رهبری است ما نیز به‌عنوان سرباز خط ولایت و به تأسی از فرمایشات ایشان، تا آخرین قطره خون در نهادینه کردن این شعار تلاش خواهیم کرد.

 

سرهنگ سپهوند از مسئولان استان خواست در راستای تقویت پاسگاه‌های ایست و بازرسی و برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق، امکانات و تجهیزات موردنیاز را در اختیار این شهرستان قرار دهند.

ارسال نظرات